Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 31.01.2016 kello on 22:28 ---Sen verta tulin väliin huikkaseen että hengissä ollaan. Mikäli asia ny jotaki kiinnostaa.. :P
--- Lainaus päättyy ---
Olen useaan otteeseen miettinyt mitä sinulle kuuluu, toivottavasti hyvää
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 31.01.2016 kello on 22:28 ---Sen verta tulin väliin huikkaseen että hengissä ollaan. Mikäli asia ny jotaki kiinnostaa.. :P
--- Lainaus päättyy ---
Vielä muistan. :)
Samoin kuin jokusen muunkin, joista ei (ilmeisesti) ole hetkeen kuulunut.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.01.2016 kello on 22:34 ---Olen useaan otteeseen miettinyt mitä sinulle kuuluu, toivottavasti hyvää
--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvää. Se on tämä hektinen elämäntilanne joka verottaa mun aikaani. Vauva-arjen ja työelämän yhteensovitus ei jätä hirmusesti luppoaikaa. Yritän parantaa tapani.
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 1.02.2016 kello on 10:17 ---Ihan hyvää. Se on tämä hektinen elämäntilanne joka verottaa mun aikaani. Vauva-arjen ja työelämän yhteensovitus ei jätä hirmusesti luppoaikaa. Yritän parantaa tapani.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä sitä onkin sovittamista,mutta vauvahan se on sijalla yksi Thumb.Jaksamisia :D
eura665:
Eipä kuulu ihmeitä, paljon ei ole tullut saitille kirjoiteltua hetkiseeen, no nyt joutui täksiviikoksi ottamaan talviloman kun tytär mursi jalkansa pulkkamäessä.
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta