Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1098/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 31.01.2016     kello on 22:28 ---Sen verta tulin väliin huikkaseen että hengissä ollaan. Mikäli asia ny jotaki kiinnostaa..  :P

--- Lainaus päättyy ---

Olen useaan otteeseen miettinyt mitä sinulle kuuluu, toivottavasti hyvää

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 31.01.2016     kello on 22:28 ---Sen verta tulin väliin huikkaseen että hengissä ollaan. Mikäli asia ny jotaki kiinnostaa..  :P

--- Lainaus päättyy ---

Vielä muistan.  :)

Samoin kuin jokusen muunkin, joista ei (ilmeisesti) ole hetkeen kuulunut.

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.01.2016     kello on 22:34 ---Olen useaan otteeseen miettinyt mitä sinulle kuuluu, toivottavasti hyvää

--- Lainaus päättyy ---

Ihan hyvää. Se on tämä hektinen elämäntilanne joka verottaa mun aikaani. Vauva-arjen ja työelämän yhteensovitus ei jätä hirmusesti luppoaikaa. Yritän parantaa tapani.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  1.02.2016     kello on 10:17 ---Ihan hyvää. Se on tämä hektinen elämäntilanne joka verottaa mun aikaani. Vauva-arjen ja työelämän yhteensovitus ei jätä hirmusesti luppoaikaa. Yritän parantaa tapani.

--- Lainaus päättyy ---
Siinä sitä onkin sovittamista,mutta vauvahan se on sijalla yksi Thumb.Jaksamisia :D

eura665:
Eipä kuulu ihmeitä, paljon ei ole tullut saitille kirjoiteltua hetkiseeen, no nyt joutui täksiviikoksi ottamaan talviloman kun tytär mursi jalkansa pulkkamäessä.

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View