Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1087/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.11.2015     kello on 17:53 ---Tarkoitatko Ranskan lipun värejä foorumilla, niille on syynsä ja itsekin vierastin noita värejä ensin

--- Lainaus päättyy ---

no mä jo kummastelin, et mitä täällä on tapahtunut
mutta olen pahoillani ja surullinen Pariisin
ja muidenkin maiden kuoleman tapauksista :'(

aaoulusta:
Ompa muuten väsynyt olotila! Onko kellään muulla??

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 18.11.2015     kello on 20:33 ---Ompa muuten väsynyt olotila! Onko kellään muulla??

--- Lainaus päättyy ---
Meinaa olla,vaikka vitamiineja on syöty ja kuntoilua on harrastettu.
Eipä siinä muuta kun aikanaan pää tyynyyn että jaksaa aamulla nousta.

migel:
Kyllähän tää lyhyt valoisa aika hieman haittaa harrastuksia mutta lyhyet päikkärit antavat kummasti virtaa.

Eihän ne karhutkaan niin pirusti pulkkamäessä temmellä! :D Arvostaa vaan enemmän kotia ja lämpöä kuin kesällä. Thumb

Mua ainakin piristi kun ostin uudet petivaatteet joka paikkaan ja niissä on kiva kelliä ja se kun ei ole mikään kustannuserä jos suhteuttaa tuomaan mielihyvään!

Nyt vaan silakkalitkat kuntoon ja silakkaa litkaamaan ja silakkaherkkuja loihtimaan.
Ihan ilmaista herkkua niille jotka niistä tykkää,-vähän präkäämistä mutta lopussa kiitos seisoo! :D :D :D(ja voi olla että joku muukin)heh hee.... ;) t migel

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 18.11.2015     kello on 20:33 ---Ompa muuten väsynyt olotila! Onko kellään muulla??

--- Lainaus päättyy ---

Mukavan rento, niinkuin kolmen tunnin metsuroinnin jälkeen pitää olla. Pipoa nostan ammattimetsureille, ovat prkl äijiä.

Saattaa tulla lunta kohta, vielä ehti tehdä 16-17 talven puut, tai jäihän se vähän kesken.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View