Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1086/1276) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.11.2015     kello on 19:06 ---Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.11.2015     kello on 19:21 ---Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D

--- Lainaus päättyy ---

Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.11.2015     kello on 19:24 ---Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\

--- Lainaus päättyy ---
         Närästykseen on muutama hywä roppi! Hierotaan Tojon pintaa noin minuutin verran ja siitä saatu hyvä energia kämmeneen siirretään otsalle kevyesti painaltaen, tämän jälkeen on närästys kajonnut! Suosittelen kokeilemaan ;) Toinen on yleensäkki jo kaikkien tiedossa! Kaksi sormen mittaa punawiinietikkaa lasiin, hieman sokeria ja vettä yksi sormen mitta, sekoitetaan hyvin ja kulautetaan kurkkuun! Tätä en suosittele koska voi jäädä Koukkuun ;D

vesako:
En tykkää värikkäästä etusuvusta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.11.2015     kello on 17:38 ---En tykkää värikkäästä etusuvusta.

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko Ranskan lipun värejä foorumilla, niille on syynsä ja itsekin vierastin noita värejä ensin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View