Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.11.2015 kello on 19:06 ---Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 6.11.2015 kello on 19:21 ---Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D
--- Lainaus päättyy ---
Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo. :D
Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi. :-\
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.11.2015 kello on 19:24 ---Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo. :D
Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Närästykseen on muutama hywä roppi! Hierotaan Tojon pintaa noin minuutin verran ja siitä saatu hyvä energia kämmeneen siirretään otsalle kevyesti painaltaen, tämän jälkeen on närästys kajonnut! Suosittelen kokeilemaan ;) Toinen on yleensäkki jo kaikkien tiedossa! Kaksi sormen mittaa punawiinietikkaa lasiin, hieman sokeria ja vettä yksi sormen mitta, sekoitetaan hyvin ja kulautetaan kurkkuun! Tätä en suosittele koska voi jäädä Koukkuun ;D
vesako:
En tykkää värikkäästä etusuvusta.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.11.2015 kello on 17:38 ---En tykkää värikkäästä etusuvusta.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko Ranskan lipun värejä foorumilla, niille on syynsä ja itsekin vierastin noita värejä ensin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta