Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Arska:
Taisivat purkaa terassit jo pois,mutta kyllä mullekkin useampi totesi että onpa keväisen lämmintä.. No jos tälläset kelit olis viikonloppuna niin lämmittäisin paljun,mutta taitaa sataa kuitennii,, olis vielä voinut nuita lastenlapsia kylvettää
Sent from my iPad using Tapatalk
Arska:
Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 6.11.2015 kello on 14:40 ---Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä niin.
Tänään on Ruotsalaisten päivä. Iltasella mennään kylään Ruotsalaisille, viemisenä on Ruotsalaista Flaggpunschia. ;D
Alan:
Kuuluu Vanhasen puhe pätkien Iltasanomain sivujen striimistä.
Vanha tuttu ääni ja hyvin varautunutta kertomusta.
ihaa:
Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta