Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (109/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 16.03.2011     kello on 20:03 ---Kahden viikon päästä muutto. Täytyy ruveta
vähitellen pakkaamaan.

Mutta ensi viikon loppuna vaunulla joka
tapauksessa. Jos vaikka nuotion tekis
ja ehkä makkaraa siinä kärventäis.

--- Lainaus päättyy ---

onko kauaskin muuttomatka ...? onnea uuteen kotiin joka tapauksessa ... on hyvä välillä muuttaakkin sit tulee sellanen totaalinen siivous kaikest roinast ... joka mun pitäs tehdä vaik en muutakkan siivot vaan ne roinat pois ...mut luopumisen tuskaa peläten en ol raaskinut tai jotain  :D

migel:
Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 17.03.2011     kello on 07:08 ---Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on subjektiivista. Muutto on varmaan rankkaa, jos on ikänsä asunut yhdessä paikassa. Meillä lapsuudenkodissa muutettiin kerran kahdessa vuodessa, joten siitä tuli miltei rutiinia, henkilökohtaisesti en siis osaa pitää muuttoa erityisen raskaana asiana!

Uusi paikka voi olla myös raikastava kokemus, pääsee paljosta vanhasta painolastista eroon ja voi aloittaa monia asioita puhtaalta pöydältä ;)

moon:
Kaikkein kauhein muutto on ollut muutto sinkkuboxista (120m2 rintamamiestalo) rakentamisen aikaiseen vuokrakämppään. Se oli ison itkun paikka... en tiedä niinkään itse muuton vuoksi, vaan sen vuoksi että se talo oli MUN ja vain MUN. Koti isolla koolla.

Talo jäi "sukuun" ja on kokenut niin isoja remppoja, ettei se tunnu enää kodilta...

sipu:
nyt on hiukkase täs kropas käynnistys vaikeuksii , jos sais vaiks noin telepaattisest virtaa tähän patteriin   :'(..niin sais ruhonsa liikkeelle  ???... pitäis siivota ja jo pölyhuiskun/ rättin näkeminen pistää jalat velliks ja pitää vaan istua  ???... kiitän syvään niiaten , etukäteen kiitoksia kiitos  :-*... nyt oottelen , jos vaik tulis tuplavirtaa  :D :) :) :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View