Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vesako:
Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan
heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies
kuulee hyvinkin vaan minä en.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 2.09.2015 kello on 19:27 ---eihä sitälypsy lehmälle vosannoo ettei tulevaisuutta
--- Lainaus päättyy ---
Ei niin, siksipä pomojen juttuihin voi suhtautua hieman varauksella. Kuhan juttelevat mukavia.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 2.09.2015 kello on 11:50 ---Tulipa vaan mieleen edellinen firma, kun pomot kävi kylässä.
Työntekijät: Onko YT:t tulossa ja mikä on meidän yksikön tulevaisuus?
Pomot: Ei näillä näkymin ja eihän kannattavaa yksikköä kannata lopettaa.
3kk päästä: Lappu luukulle meidän yksikköön.
--- Lainaus päättyy ---
Lopettelevat yksikköjä ja potkivat väkeä pihalle saadakseen osakekurssin nousemaan. Sitten joku myy ja kerää voitot.
Kapitalismi mennyt sellaiseksi. :-\
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 2.09.2015 kello on 19:37 ---Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan
heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies
kuulee hyvinkin vaan minä en.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla vähän samantyylinen ongelma. Sirkat kuuluu mutta ihmispuheen kuuluminen tuottaa ongelmaa hälinässä ja jos epäselvästi puhuu.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 2.09.2015 kello on 19:37 ---Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies kuulee hyvinkin vaan minä en.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 3.09.2015 kello on 07:02 ---Mulla vähän samantyylinen ongelma. Sirkat kuuluu mutta ihmispuheen kuuluminen tuottaa ongelmaa hälinässä ja jos epäselvästi puhuu.
--- Lainaus päättyy ---
Minun kuulo on samanmoinen, mutta henkilöautossa minua on ajaessa häirinnut ovesta kuuluva jatkuva sirinä karkealla päällysteellä. Vaimo ei sellaista kuule. Nyt kesän mittaan sirinä on hävinnyt. :laugh:
Polttopuiden teko on alkanut. Hiljalleen. Kokeilen pitääkö sanonta, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, paikkansa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta