Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1062/1276) > >>

vesako:
Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan
heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies
kuulee hyvinkin vaan minä en.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  2.09.2015     kello on 19:27 ---eihä sitälypsy lehmälle vosannoo ettei tulevaisuutta

--- Lainaus päättyy ---

Ei niin, siksipä pomojen juttuihin voi suhtautua hieman varauksella. Kuhan juttelevat mukavia.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 -  2.09.2015     kello on 11:50 ---Tulipa vaan mieleen edellinen firma, kun pomot kävi kylässä.
Työntekijät: Onko YT:t tulossa ja mikä on meidän yksikön tulevaisuus?
Pomot: Ei näillä näkymin ja eihän kannattavaa yksikköä kannata lopettaa.

3kk päästä: Lappu luukulle meidän yksikköön.

--- Lainaus päättyy ---

Lopettelevat yksikköjä ja potkivat väkeä pihalle saadakseen osakekurssin nousemaan. Sitten joku myy ja kerää voitot.

Kapitalismi mennyt sellaiseksi. :-\

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  2.09.2015     kello on 19:37 ---Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan
heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies
kuulee hyvinkin vaan minä en.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla vähän samantyylinen ongelma. Sirkat kuuluu mutta ihmispuheen kuuluminen tuottaa ongelmaa hälinässä ja jos epäselvästi puhuu.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  2.09.2015     kello on 19:37 ---Otsikon mukaan, vaan kun ei kuulu, meinaan heinäsirkan soitto. Naapurin nuorimies kuulee hyvinkin vaan minä en.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  3.09.2015     kello on 07:02 ---Mulla vähän samantyylinen ongelma. Sirkat kuuluu mutta ihmispuheen kuuluminen tuottaa ongelmaa hälinässä ja jos epäselvästi puhuu.
--- Lainaus päättyy ---

Minun kuulo on samanmoinen, mutta henkilöautossa minua on ajaessa häirinnut ovesta kuuluva jatkuva sirinä karkealla päällysteellä. Vaimo ei sellaista kuule. Nyt kesän mittaan sirinä on hävinnyt.  :laugh:

Polttopuiden teko on alkanut. Hiljalleen. Kokeilen pitääkö sanonta, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, paikkansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View