Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1042/1276) > >>

Alan:
Taitaa olla yksilöllistä. Sukulaismiehen kokemuksiin perustuen edelläolevan kirjoitin.

Turhan Höpöttäjä:
Eka kerran tämä kihti on minulla näin rajuna. Jos se lie sitten kihtiä. Ruskeita viinaksia en hörpi. Lähinnä siksi etten ymmärrä niiden makunautintoa, enkä tykkää niiden tuomasta aamukankkusesta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.06.2015     kello on 19:05 ---Eka kerran tämä kihti on minulla näin rajuna. Jos se lie sitten kihtiä. Ruskeita viinaksia en hörpi. Lähinnä siksi etten ymmärrä niiden makunautintoa, enkä tykkää niiden tuomasta aamukankkusesta.

--- Lainaus päättyy ---
Se on herrojen tauti ;) Thumb

perho-ukko:
Kihti on aineenvaidunta oire,virtsa väkevöityy liiallisesta puriiniarvosta,kiteityy ja hakeituu verenkierron mukana lähinnä ukkovarpaaseen,hoitamattomana leviää nilkkaan ja myös toiseen jalkaan,ja jopa rintarankaan,(olen senkin sairastanut),tein aikoinaan töitä toisessa jalassa villasukka(kenkää ei saanut siihen),ajoin autoa yhdellä jalalla,kunnes kävin lääkärissä,sain diaknoosin,ja lääkkeen,loppui siihen,nyt varoilta aina kotona Apurin tapletit,käykää lääkärissä,saatte avun ja hyvää tietoa Kihdistä,ruokavalio on A jaO !

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: iiitee - 26.06.2015     kello on 15:02 ---Kotimaan verkkosivuilta en löytänyt mitään tietoa Hobbyn avaimista, ja ennen kuin ehdin minnekään soitella löysin tämän sivuston http://www.hobby-fendt-wohnwagen-ersatzteile.de/

--- Lainaus päättyy ---
Me teetimme ihan normi liikkeessä hobbyn avaimet, 3 eri avainta ihan varalle jos vuokralaiset hukkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View