Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
Tänään kävin tk:ssa laitattamassa pikkuvarpaan pakettiin
ja ostamassa uutet kengät
joihin tuo varvaspakettikin mahtuu
ei muuta kuin juhliin konkaamaan ...
olen myöskin yrittänyt mennä ulos kukkia nyppimään
mutta, kun tuo taivas on taas niin kesäinen
lämmintäkin olis siinä +15
aurinko paistaa ja vettä sattaa
välillä tekee molempii yhtä aikaa
jotta taidan nukkua yön yli ja antaa pihamaan kuivua Thumb
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.06.2015 kello on 15:59 ---Immeiset kun laittaa sapuskaa, hyö änkää sekaan liha, kasvis ja kalalientä. Ruppee varpaan ja nilkan nivelet turpoomaan. Joillekkin saman tekee olut. En sitä niin paljon särvä, että vaikuttaisi.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää laittaa oikeanlaista, niin ei turpoa. Aromivahventeet ovat saatanasta, mutta esim. kaikissa fondeissa niitä ei ole.
Turhan Höpöttäjä:
Kihti ei hellitä. Vettä olen juonut muutaman litran päivässä, niin etten ole viitsinyt välillä vetskaa kiinni vetää. Ruoka on ollut lanttukukkoa, riisipiirakkaa, rönttösiä, rahkaa, hedelmiä, vihanneksia ja nisua tietysti. Ei näissä paikallisissa herkuissa pitäisi olla mitään örvelöiden lisäaineita. Aikaisemmin olen säästynyt pelkän ukkovarpaan kivulla, mutta nyt koko nilkka on kuin hernesoppaan menevän Okupossun sorkka.
"Masi":
Tiettyjä kasviksia kuten pavut, herneet, parsa, soija, pinaatti ja sienet pitää vältää. Sokeri pois ja kahvikin , varsinkin pannu sellainen. Ja kaikkki a nautinto aineet pois. Ilmeisesti junannus on ollut hyvä ruokainen ja juomainen.
Itse kun juon pannukahvia kupin, niin seuraavana päivänä ei kävellä ilman irvistelyä.
http://www.reumaliitto.fi/reuma-aapinen/reumataudit/kihti/
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 25.06.2015 kello on 09:57 ---Tiettyjä kasviksia kuten pavut, herneet, parsa, soija, pinaatti ja sienet pitää vältää. Sokeri pois ja kahvikin , varsinkin pannu sellainen. Ja kaikkki a nautinto aineet pois. Ilmeisesti junannus on ollut hyvä ruokainen ja juomainen.
Itse kun juon pannukahvia kupin, niin seuraavana päivänä ei kävellä ilman irvistelyä.
http://www.reumaliitto.fi/reuma-aapinen/reumataudit/kihti/
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, jätän nyt vielä tuon kahvinkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta