Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
Löytyi osoite mistä voi tilata kaksois-CD:n: Maakuntalaulut raikukoot. :D
Niin, ja sellanen CD on kuin: Alakansakoulun lauluja. :D
Sitten livenä kahden viikon päästä perjantaina Joensuuhun: https://www.facebook.com/suvenavaus Thumb
Semmosta on niille jotka tykkää. Loput hyräilköön räppiä. Mutta ei halkoja hakatessa, voi lipsahtaa sormeen. :laugh:
perho-ukko:
Hiljaista on meikäläisen elämä,katselen vaan K-marketilta voittamaani TV:tä ,näin se elämä menee !
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.05.2015 kello on 20:10 ---katselen vaan K-marketilta voittamaani TV:tä ,näin se elämä menee !
--- Lainaus päättyy ---
Onnittelut voitosta Thumb
Jokos olet kanavat siihen hakenut :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.05.2015 kello on 10:15 ---Löytyi osoite mistä voi tilata kaksois-CD:n: Maakuntalaulut raikukoot. :D
Niin, ja sellanen CD on kuin: Alakansakoulun lauluja. :D
Sitten livenä kahden viikon päästä perjantaina Joensuuhun: https://www.facebook.com/suvenavaus Thumb
Semmosta on niille jotka tykkää. Loput hyräilköön räppiä. Mutta ei halkoja hakatessa, voi lipsahtaa sormeen. :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Meinaakkonää, ettei välimuotoa löyvy?
Ei siinä mittään, mulla menee molemmat. Vaan ei humpat ja tangot. >:(
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: fr - 9.05.2015 kello on 09:02 ---Enpä huomanut, että täällä on vieraille vapaa alue. (vaan vaikea oli tännekin lähettää)
Olen lisäämässä tekemälläni tilastosivulle www.ajoneuvotilasto t.com Trafin avoimeen dataan v3.0 (31.1.2015) tilastoja Matkailuautoista ja -perävaunuista.
Tässä joitakin kuvia tulevista tilastoista ja tarkoitus tehdä vastaavat tilastot kuin löytyy muillekin ajoneuvoluokille.
Kuvatiedostojen nimistä, että luvuissa on siis molempien tiedot samassa (matkailuautot + perävaunut). Maallikolle ei ollut käsitystä, että kannattaisiko olla erikseen vai ei. Merkkikohtaisista tilastoista näkyy perävaunut O-alkuisina. (jos vain O-alkuisia niin silloin merkki/valmistaja keskittynyt vain perävaunuhin).
Ennen tuotantoonsiirtoa menee vielä aikansa, mutta toki otan kehitysideoita vastaan.
Ja vielä tiedoksi, että olen työtön nikkari eli sivustolla ei ole yhteyksiä Trafiin tai mihinkään firmaan. Vaikka olen kyllä köyhyyden "vähenemiseksi" yrittänyt mainostuloja saada...ilman menestystä. :'( Muutenkaan ei mene kovin kummoisesti. ???
--- Lainaus päättyy ---
miksi et rekisteröidy?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta