Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1009/1276) > >>

Ipsu:
Mää voisin antaa Kaija sulle hiukan Kivi-hoitoa jos poikkeet lähiseudulla  ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 18.04.2015     kello on 19:01 ---Migel, ainakin Torreviejan Torremarketissa on suomalaista hernekeittoa, Aura-juustoa, Sini-lattiaharjoja, Turun sinappia ja mun tekemää Valion mustikkakeittoa ja vaikka mitä kotimaista herkkua. Aura 5,20€/pala. Mustikkakeitto 3,90€/kilon purkki. Lonkerolaatikko 40€.
Lisäksi paistavat useamman kerran viikossa ruisleipää. Niin ja sillipurkkejakin oli myynnissä. Korvapuusteja ym herkkuja.

Sipu, älä paljasta mitään mun kaappien tyhjennysjutun epäonnistumisesta. Me nyt vaan ollaan molemmat hullaannuttu noihin hölmöihin kippoihin. Tein tuossa just kauppoja, ja meille ilmeisesti tulee ametisti Mariskooli maanantaina. Toivottavasti se on totta eikä unta. Mä suunnilleen halkeen!  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Laita kuvaa
en ole moisesta kuullutkaan
siis siittä maanantaina kotiin tulevasta löydöstä  Thumb

juujuu hiljaa kuin hiiri olen  :P

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 18.04.2015     kello on 19:05 ---Mää voisin antaa Kaija sulle hiukan Kivi-hoitoa jos poikkeet lähiseudulla  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Onko sulla ylimääräisiä Kivi-tuikkuja vai ihanko luonnonkivillä heittelemällä ajattelit mut parantaa?  :laugh:

Kaija:
http://www.huuto.net/kohteet/mariskooli-ametisti-varia-vaihtava-ihanuusharvinainen/359020343

Tuo on Sipulle. Tuosta pyydetään paljon enemmän, mutta tuosta näkee tuon ametistin idean.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 18.04.2015     kello on 19:38 ---http://www.huuto.net/kohteet/mariskooli-ametisti-varia-vaihtava-ihanuusharvinainen/359020343

Tuo on Sipulle. Tuosta pyydetään paljon enemmän, mutta tuosta näkee tuon ametistin idean.

--- Lainaus päättyy ---

ihana väri
sopis meitin makkariin
vaikka mun korukipoks  Thumb
mutta onnea sille ja sulle  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View