Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1007/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 18.04.2015     kello on 13:23 ---Miten menee? Täälä kaikki ok Thumb Paitsi se,että ei pääse tänään saunaan >:(

--- Lainaus päättyy ---

Jokos ens viikolla pääsisit ?
mutta älä ota mitään tulikuumia löylyjä  :o
minä en juurikaan voi käydä saunassa
tai vietän kivuliaan yön lonkasärkyineen  :o
jot kyllä siihen sounomattomuuteenki n tottuu
ihme ja kumma  ::)

virpimu76:
Kohtahan tuota pesää on alettava lämmitteleen..jott kylpyyn pääsee..

Mites Sipulla jos ei saunomaan pysty,nii onnistuukos lämmin vaahtoinen kylpy  :D

Hjyvä kon itte saapi molemmat,kon pikkaraista ei pysty yksikseen ammeeseen jättään..  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 18.04.2015     kello on 14:24 ---Jokos ens viikolla pääsisit ?
mutta älä ota mitään tulikuumia löylyjä  :o
minä en juurikaan voi käydä saunassa
tai vietän kivuliaan yön lonkasärkyineen  :o
jot kyllä siihen sounomattomuuteenki n tottuu
ihme ja kumma  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ens viikolla,kunhan saavat tikit pois Thumb

Kaija:
Ihan ekaksi me Pasin kanssa lähetetään tsemppitoivotukset Tikkakosken Diplomaatille!

Toiseksi kuuluu YT-neuvotteluja meillä Valiolla. En tiedä, olenko helpottunut vai pettynyt, kun mulla ei ilmeisesti ole hätää. Mutta kesäkuun alussa nää sitten lopulta selviää. Mehän ollaan nyt jo siellä jäähdyttelypuolella, mutta omassa tiimissä on just ekan asuntolainan ottaneita, raskaana olevaa, elatusvelvollista pienen lapsen isää jne. Kyllä tuo torstainen uutinen hiukan hiljaiseksi veti.

Sit kolmanneksi: mä olen seonnut. Ihan totaalisesti. Ja tartutin taudin Pasiinkin. Mä aamulla ekana lasken mun Mariskoolit ja Aalto-tuikut ja Ballot ja Kivet ja illalla viimeiseksi toivotan niille hyvää yötä. Tammikuun alussa mulla oli ruskea skooli ja joululahjaksi tulleet kaksi omenanvihreää Kiveä.
Aamulaskennan ja aamukahvin ja aamusauhujen jälkeen käyn läpi alueelliset kirppikset Facebookissa ja kaikki nuo alan ryhmät, joihin kuulun. Onko mitään hoitoonohjausjärjes telmää olemassa?

Kaija:

Te AIVAN VARMASTI haluatte nähdä anopin kellon ja isän pronssisen Paimenpoika-patsaan somistettuna Iittalan tuotteilla?  :laugh:

Karavaanari-elämään kuuluu sitä, että Bysse on ollut Pasin satunnaisessa käytössä ihan hyötyajossa. Se pitää katsastaa vappuun mennessä. Toukokuussa lennähdetään Espanjaan Kämpsylle kuukauden kesälomalle. Kesäkuussa viedään sitten Bysse asuinosan huoltoon; siinä on kaikenlaista pientä tsekattavaa ja kaasuponnistukset ja kosteusvaurion arviointi. Kesällä olis tarkoitus tehdä viikonloppureissuja kotimaassa. Ja jos luoja (ja Valio) suo, syksyllä ajetaan Byssellä Espanjaan 7 kuukauden vuorotteluvapaalle. Sitä ennen sitten moottoriosan huollot. Uskaltaako 2004 vuoden autolla lähteä Espanjaan asti?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View