Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
AnneN:
Olen pahoillaan jos huumorimielinen kirjoittelu auto-ja matkakuumeesta tuntuu loukkaavalta toisista. Kun minulla menee huonosti- sen kovempaa ja rankempaa huumoria viljelen. Oma sairastelu tai äitini vasta saama tieto syövän leviämisestä ei innosta.... Toiselle sopii jakaa tieto monen kanssa. Toinen sulkee sen sisälleen ja juttelee edes näin virtuaalisesti toisten kanssa. Hyvää viikonloppua kaikille! Toivotaan monia hyviä vuosia itsekullekin. Kiva että olette olemassa hyvät virtuaaliystävät.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 28.02.2015 kello on 18:53 ---Olen pahoillaan jos huumorimielinen kirjoittelu auto-ja matkakuumeesta tuntuu loukkaavalta toisista. Kun minulla menee huonosti- sen kovempaa ja rankempaa huumoria viljelen. Oma sairastelu tai äitini vasta saama tieto syövän leviämisestä ei innosta.... Toiselle sopii jakaa tieto monen kanssa. Toinen sulkee sen sisälleen ja juttelee edes näin virtuaalisesti toisten kanssa. Hyvää viikonloppua kaikille! Toivotaan monia hyviä vuosia itsekullekin. Kiva että olette olemassa hyvät virtuaaliystävät.
--- Lainaus päättyy ---
En ymmärrä mitä tarkoitat? Eihän sun kirjoittelu oo loukannut ketään :o
Ihan hyvää juttua autokuumeesta kirjoittelit Thumb :)
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kottarainen - 27.02.2015 kello on 20:53 ---vierestä katsoin ja loppuun asti tukena olin ja jos olisi ollut mahdollisuus niin INFLUENSSAN olisin hänelle suonut, olisi ollut suurempi mahdollisuus parantua...onnekkaa t selviävät syövästä, kaikille ei lääkitys tehoa...en pahimmalle vihamiehellekkään toivo sellaisia kärsimyksiä joita sain äitini vieressä katsoa...kannattais i muistaa ettemme tiedä kukaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, joskus voi osua pilkka omaan nilkkaan Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Oma setäni on toista vuotta saanut kans syöpä-diagnoosin. Sillon näytti ensin siltä et lähtö tulee nopiaan. No, ajan kuluessa sai kuitenkin terveen paperit. Terveeksi mieheksi on tämän vuoden puolella julistettu ainakin kahden eri lääkärin toimesta, vaan viikko sitten lähti piipaa-puupaa sairaalaan ja sieltä sai diagnoosin: syöpä, levinnyt niin pahasti ettei mitään tehtävissä. :'(
Että tosiaan influenssan oisin kyllä hänellekkin ennemmin suonut..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 1.03.2015 kello on 02:14 ---Oma setäni on toista vuotta saanut kans syöpä-diagnoosin...
--- Lainaus päättyy ---
Appiukko sai syöpädiagnoosin elokuussa 2013 ja vain paria viikkoa aiemmin kesälomalla käydessämme ei näkynyt päällepäin mitään mistä olisi voinut aistia tulevaa... Kolmen kuukauden päästä olikin sitten hautajaiset, appiukko oli varsinainen teräspappa, ikänsä ruumillista työtä tehneenä, 190 cm ja 120 kiloinen ja silti syöpä vei hänet noin äkkiä.
Kyllä jos läheinen tai ihan kuka vaan saa syöpädiagnoosin niin ainakin minä olen huolissani, toisin kuin jostain influenssasta.
Turhan Höpöttäjä:
No niin. Nyt meillä "taas" on mahdollisuus eurolauluissa jotenkin pärjätä. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta