Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 27.02.2015 kello on 22:04 ---Surkuttelemaan ei auta jäädä ja elää pitää täysillä, ainakin meillä tehdään niin. Jos jää voivottelemaan, niin varmuudella kupsahtaa ennen aikojaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on Thumb Ja täysillä :) En oo uskovainen mutta jokainen päivä on sitten vissiinkin se lahja. Nukkumaan
ei pitäis mennä riidoissa. Kovia tarinoita täällä.Omat lentsut ym.kehon jäsentenviat tuntuvat mitättömiltä.
Toisaalta kipu ja sairaus on henk.koht.kokemus ja sitä pitää arvostaa. Varmaan siinä kuolemantuomion jälkeen menee hetki
että säikähdykseltä tajuaa alkaa elämään eikä vello sairaudessa eikä masennu. Omaisilla ISO rooli tuolloin.
Toivotan hyvää lauantaita terveille kuin sairaillekkin Thumb Niin ja selkäkivut alkaa olla
voitettu joten hyvää kuuluu Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.02.2015 kello on 13:01 ---Selityksen maailmanmestareita on taas liikkeellä. Syöpään suhtautuminen on Suomessa vielä syvältä. Sydäriin kun kuolee kertapotkaisulla, niin todetaan että kävi niin. Syövästä sentään yleensä parantuu. Lintuinfluenssaan voi yhtä lailla kuolla.
Kommentoida saa ne, jotka on sekä syövän, että influenssan sairastanut.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos että saan komentoida
vaikka mieluumin komentoisin muusta asiasta
mutta kyllä vaan on se koettu
kuin myöskin läheisiä menetetty
tuon kauheuden takia
mutta yhtään ihmistä en ole menettänyt onneksi ainakaan vielä
lentsun takia Thumb
syövän takia liian montakin :'(
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 27.02.2015 kello on 22:04 ---Surkuttelemaan ei auta jäädä ja elää pitää täysillä, ainakin meillä tehdään niin. Jos jää voivottelemaan, niin varmuudella kupsahtaa ennen aikojaan.
--- Lainaus päättyy ---
Taisin sohaita kusiaispesää. Hyvä niin, sillä haluaisin ihmisiltä toisenlaista suhtautumista asioihin. Alzhaimer, syöpä, ym. ovat sairauksia, joita ympäristö sairastaa potilaan puolesta. Moni sairas saa näppylöitä siitä, että ympärillä voivotellaan, vaikka apua pitäisi antaa vain silloin kun sitä pyydetään. Jos minulle olisi joku tullut höpöttämään jostain tukiryhmästä, olisi vetänyt turpaan.
HuruUkkeli varmaan eli viimeisen talvensa täysillä ja nautti elämästään. Tietämättä paljonko sitä oli jäljellä. Ja oli (?) onnellinen.
Jokainen eläköön tavallaan mutta toisia ja myös sairauksia kunnioittaen.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.02.2015 kello on 11:59 ---Taisin sohaita kusiaispesää. Hyvä niin, sillä haluaisin ihmisiltä toisenlaista suhtautumista asioihin. Alzhaimer, syöpä, ym. ovat sairauksia, joita ympäristö sairastaa potilaan puolesta. Moni sairas saa näppylöitä siitä, että ympärillä voivotellaan, vaikka apua pitäisi antaa vain silloin kun sitä pyydetään. Jos minulle olisi joku tullut höpöttämään jostain tukiryhmästä, olisi vetänyt turpaan.
HuruUkkeli varmaan eli viimeisen talvensa täysillä ja nautti elämästään. Tietämättä paljonko sitä oli jäljellä. Ja oli (?) onnellinen.
Jokainen eläköön tavallaan mutta toisia ja myös sairauksia kunnioittaen.
--- Lainaus päättyy ---
Paljon oikeita(mielestäni) asioita tässä kirjoituksessasi Thumb Isä ukkoa kun katseli ja sen riutumista parkinsonin taudissa
niin mua rasitti se että ei helekutti pyytänyt apua edes vesilasin antamiseen. Ite kaatuili ja rymysi sitten , eikä kuitenkaan saanut
sitä lasia. Pidemmän päälle se alkaa vitutt...n >:D Omapäinen ja omalaatuinen saa olla mutta ei muiden viihtyvyyden kustannuksella.
Eipä mulla enempää tähän aiheeseen. Pitääpä katsoa ja pettyä jälleen Suomen hiihtäjiin Thumbd ;)
teebasso:
Onhan sairastupa aika kusiaispesä vallan viheliäinekin usein. Saahan sitä sohia jos tuntee pakottavaa tarvetta siihen. Sairauksia ja ihmisiäkin on onneksi erilaisia. Toiset sairaat vaativat paapomista kun taas toiset eivät halua kuulla mitään itseensä liittyvää . Itse kun olin vaimoni omaishoitaja niin tuntui pahalta kun toinen ei pahemmin valittanut eikä vaatinut vaikka kivut oli kovat. Nyt kun itse sairastin huomaan asennoituvani samoin . Ettei kenenkään tarvitsisi vaivautua tähteni. Purra vain hammasta kun pännii.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta