Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (981/1276) > >>

Beedro:
2009 vuonna ajamani kolarin yhteydessä minulla huomattiin/todettiin 30 vuotiaana pahanlaatuinen syöpä. Lääkäri kertoi juhannuksen alla ettei joulupukkia tarvitse enää nähdä. Viime heinäkuussa yhtenä lauantaiaamuna sain infarktin. Tässä kuitenkin vielä porskutellaan. Kesän jälkeen ajattelin, että saapa nähdä saanko 40 mittariin. Minulla on 2 vuotias tytär, jonka "iltarukouksissani" toivon kasvana hieman isommaksi ennenkuin isä kupsahtaa. Summa summarum on, että aika p*ska vertaus tuo syöpä versus influenssa:(

MarkoA:
Beedron tarina kopsahti kuin nuija päähän. :'(
Toivottavasti saat elää laadukkaasti mahdollisimman pitkään, ja nauttia täysin siemauksin jokaisesta hetkestä. Ei tähän voi oikein mitään sanoa.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 27.02.2015     kello on 21:27 ---2009 vuonna ajamani kolarin yhteydessä minulla huomattiin/todettiin 30 vuotiaana pahanlaatuinen syöpä. Lääkäri kertoi juhannuksen alla ettei joulupukkia tarvitse enää nähdä. Viime heinäkuussa yhtenä lauantaiaamuna sain infarktin. Tässä kuitenkin vielä porskutellaan. Kesän jälkeen ajattelin, että saapa nähdä saanko 40 mittariin. Minulla on 2 vuotias tytär, jonka "iltarukouksissani" toivon kasvana hieman isommaksi ennenkuin isä kupsahtaa. Summa summarum on, että aika p*ska vertaus tuo syöpä versus influenssa:(

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin mä nään itteni tossa sun kirjoituksessa.

2008 kävin hakemassa lääkäriltä todistusta
ajokortin uusimista varten. Tuttuja oltiin
ja kysyi tehtäisko kunnon tarkastus ukosta.

No, siitä se alkoi syövän torjunta ja nyt jatkuu
toisen hoidolla.

Elinaikaa annettiin ensin viis vuotta. Thumb

Itse tunnen olevani täysin terve ja hyvinvoiva.

Olenkin päättänyt elää vielä 22 vuotta ja sen jälkeen
vaunu joutaa riiviöille.

Flunssaakin on ollut välillä. :o

migel:
Vakava aihe ja toisilla liiankin konkreettinen.Tiett y puhuminen helpottaa mutta aiheen vakavuuden kanssa ei mielestäni pitäisi vähätellä eikä suinkaan olla arvostamatta kenenkään taudin kanssa tapelleen kokemuksia ja niistä siinneitä ajatuksia ja muutenkin ehkä nöyränä hiljentyä,,,,,on aika elää,on aika kuolla,-nautitaan väliajasta.

Beedro:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 27.02.2015     kello on 21:50 ---Vakava aihe ja toisilla liiankin konkreettinen.Tiett y puhuminen helpottaa mutta aiheen vakavuuden kanssa ei mielestäni pitäisi vähätellä eikä suinkaan olla arvostamatta kenenkään taudin kanssa tapelleen kokemuksia ja niistä siinneitä ajatuksia ja muutenkin ehkä nöyränä hiljentyä,,,,,on aika elää,on aika kuolla,-nautitaan väliajasta.

--- Lainaus päättyy ---

Surkuttelemaan ei auta jäädä ja elää pitää täysillä, ainakin meillä tehdään niin. Jos jää voivottelemaan, niin varmuudella kupsahtaa ennen aikojaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View