Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (978/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.02.2015     kello on 11:05 ---Syöpädiagnoosi/syöpäänsairastuminen=flussa! Olipa huonon maun juttu  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Välillä kyllä jotkut kommentit saa minut ihmettelemään mitä muut päästelee näppäimistöstään. Suomessa hyvinkin suuri osa syöpätapauksista pystytään parantamaan, mutta ei se mikään pikkujuttu ole.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 27.02.2015     kello on 10:57 ---Niin. Yleinenhän se on kuin flunssakin mutta pikkuisen erilainen. Itsellä enskuussa vuosipäivä sädehoidosta, myrkyistä ja leikkauksesta ja vaikka parantunut niin taidan olla syöpäläinen loppuelämäni. On se vaan niin ovela tauti.

--- Lainaus päättyy ---

samat tuntemukset
joka vuosi sydän kurkussa kuviin  :o
enkä osaa tuota lentsuun rinnastaa
en millään muotoa ..olen kai tosikko ja vakamielinen
suokaa sekin minulle anteeksi    ::)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.02.2015     kello on 11:18 ---samat tuntemukset
joka vuosi sydän kurkussa kuviin  :o
enkä osaa tuota lentsuun rinnastaa
en millään muotoa ..olen kai tosikko ja vakamielinen
suokaa sekin minulle anteeksi    ::)

--- Lainaus päättyy ---
Tätä minä tarkoitinkin. Vierestä kun on katsonut syöpäpotilasta niin aina se on mielessä vaikka
kuinka yrittää ymmärtää.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.02.2015     kello on 11:11 ---Välillä kyllä jotkut kommentit saa minut ihmettelemään mitä muut päästelee näppäimistöstään. Suomessa hyvinkin suuri osa syöpätapauksista pystytään parantamaan, mutta ei se mikään pikkujuttu ole.

--- Lainaus päättyy ---

Selityksen maailmanmestareita on taas liikkeellä.  Syöpään suhtautuminen on Suomessa vielä syvältä. Sydäriin kun kuolee kertapotkaisulla, niin todetaan että kävi niin. Syövästä sentään yleensä parantuu. Lintuinfluenssaan voi yhtä lailla kuolla.

Kommentoida  saa ne, jotka on sekä syövän, että influenssan sairastanut.

teebasso:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.02.2015     kello on 13:01 ---Selityksen maailmanmestareita on taas liikkeellä.  Syöpään suhtautuminen on Suomessa vielä syvältä.

Kommentoida  saa ne, jotka on sekä syövän, että influenssan sairastanut.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vaan kunniasta päästä kommentoimaan. Onhan se suhtautuminen aika syvältä. Varsinkin kun on joutunut itse kokemaan omalla kohdallaan. Kyllä vielä kuollaan syöpiin. Vaimoni , isäni,veljeni, siskoni ja moni muukin tutuista on menehtynyt tuohon "flunssaan" . Pirullista mutta todellista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View