Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (975/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.02.2015     kello on 08:39 ---Olkapää paskana,selän välilevy pullistu ja lattialla nukutaan. Eikä siinä vielä kaikki. Nyt toipilaalle
mukaan ja matkaan keuhkoputkentulehdu s ja kuume. Ei tuu puutetta sairauksista. kunnon markkina meininkiä.  :-\
Että tämmöistä kuuluu.

--- Lainaus päättyy ---

Voihan nyt sinua
miten ne kaikki sinne lösykin ..noi sairaudet
mutta tässä kans kuuntelen
mitä selkä sanoo
kun paivaa laatikoa rahtasin yläkerrasta alakertaan
ja tais pien niksahdus käydä
kaiken laisilla kevätjuhlaliikkeill ä pääsin aamulla
kuitenkin ylös sängystä
noh joskos pinillä liikkeillä se tästä
sais kyllä parantua, kun on launataina tanssiakin tiedossa .. Thumb

Teukka-74:
Onneksi on tämäkin foorumi, jolle voi kirjoitella ja lueskella muiden juttuja  Thumb Nyt tässä joutaa katsomaan
tallennettuja leffoja. Näkyy olevan 1½vuotta sitten tallennettuja  :laugh: Tsemppiä kaikille , joita sairaudet runtelee  Thumb :)

Knaus-90:
Sunnuntaista lähtien ollu flunssan kourissa, eikä ihan pieni räkätauti. Thumbd

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.02.2015     kello on 11:45 --- Nyt tässä joutaa katsomaan
tallennettuja leffoja. Näkyy olevan 1½vuotta sitten tallennettuja  :laugh: Tsemppiä kaikille , joita sairaudet runtelee  Thumb :)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, siinä kovalevy tyhjenee kummasti!  :D  Kumma kyllä lattialla makaaminen on kaikkein paras asento,  (enkä nyt puhu....)  pää sohvan reunalle ja voi katsoa telkkariakin.

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.02.2015     kello on 12:26 ---Juu, siinä kovalevy tyhjenee kummasti!  :D  Kumma kyllä lattialla makaaminen on kaikkein paras asento,  (enkä nyt puhu....)  pää sohvan reunalle ja voi katsoa telkkariakin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on taivahan tosi. Itse olen kova lukemaan kirjoja. Yleisin lukupaikka on takkahuoneen lattialla sohvatyyny niskan takana.

Mulla on Filmtownin alennuskortti ollut kovassa käytössä olkpääsaikun johdosta. Enää kaksi leimaa jäljellä. Onneksi on kirjastokin vielä maksuton.
Näillä sitä saa viihdyttää itseänsä kun ei paljon muuhun pysty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View