Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (972/1276) > >>

Teukka-74:
Se on iso leikkaus. Lonkka kun leikattiin multa niin oli 36 hakasta. Marko A. Tsemppiä kuntoutujalle. Mä oon 3 viikkoa sua edellä olkapää kuntoutuksessa.

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.02.2015     kello on 12:14 ---Se on iso leikkaus. Lonkka kun leikattiin multa niin oli 36 hakasta. Marko A. Tsemppiä kuntoutujalle. Mä oon 3 viikkoa sua edellä olkapää kuntoutuksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tsempistä! Leikkaushan voi olla kohtuu iso, vaikka tikkauksia ei tulis kovin monta. Tähystämällä voi tehdä kohtuu isoja juttuja.
Mitä Teukalla oli olkapäässä? Ja miten kuntoutuminen etenee? Mulla tähän mennessä on mennyt hyvin ja aika kivutta liikkuu jo käsi. Vielä tosin ei saa kaikkia liikeratoja kokeilla kiinnistysten luutuminen vie nelisen viikkoa, joten se aika otetaan varoen.

Teukka-74:
Mulla tehtiin nk. Avarrusleikkaus eli tehtiin olkapäälle tilaa, neulottiin kiertäjäkalvosin ja hiottiin olkaluu. Tähystämällä tehtiin. Aluksi oli ihan sairaan kipee mut nyt saa jumpata liikeratoja kepin kanssa. Vastusta saa antaa maaliskuun lopulla. Hyvin on edennyt kuntoutus =) Kiitos kysymästä.

Ipsu:
Olen tässä pohtinut "syntyjä syviä". Raskausaikana sitä tuli liityttyä facebookissa ryhmään jossa oli myös muita odottajia. Kaikkilla lasketut ajat saman kuun aikana. On ollut kiva jakaa ajatuksiaa siellä ja nyt ihastella vastasyntyneiden kuvia. Eilen yksi meistä sai tietää että hänen vauvansa on kuollut kohtuun.  :'( Tämä koskettaa nyt aika syvältä ja vetää kyllä hiljaiseksi.

sipu:
Ipsu niin se on
mutta muistaa olla kiitollinen taas kerran
omista rakkaista  :-*

Muutettiin tähän taloon
kun se valmistui 2000/01
ja tokihan ne vakuutuksetkin silloin tehtiin
ei olla sen kummosemmin niitä päivitetty
pojan kanssa tuli juttua maksuista
ja hän totesi ne ihan liian isoiksi  ::)
ei muuta kuin tomerana laitoin ensin s.postia
ja kyselin pientä päivitystä noihin maksuihin
sovittiin, että tänään sieltä soitetaan
ja kuinka ollaakkaan
liki neljäsataa saatiin säästöjä
toki omavastuu osuudet nousivat
mutta nyt pitää vaan  Thumb
jottei niitä vakuutuskorvauksia tarvittais  Thumb

Suositten teillekkin
pientä vakuutusmasujen päivittämistä
jos tuntuu , että ovat pilviä hipovat  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View