Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (935/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.01.2015     kello on 17:04 ---No väri on valittu,ei vielä ostettu,pitää vielä laskea monta neliöö pitää uutta lattiaa ostaa..tuo lattian kylmyys pitää tosiaan ottaa huomioon.

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---

Jos tykkäät tepastella kotona paljain jaloin/ sukkasilleen niin laminaatti ei ole mukava jalan alla. Puu, parketti tai muovimatto tuntuu paremmalta.  Laminaatin etu tietty sen helppohoitoisuus, muovimateriaali ja sietää märkää pesua, ei kyllä valuvaa.

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.01.2015     kello on 17:00 ---Harmi, kun ehdit hankkia tuon laminaatin ilman mun varoitusta. Se on KYLMÄ  jalalle verrattuna  parkettiin. Me teimme tuon virheen.

--- Lainaus päättyy ---

No joo! Pitäis olla joku kansallinen ja kansainvälinen varoitussysteemi. Mekin vedettiin laminaattia joka paikkaan ja se on saamarin kylmää. Ei tykkää!  :(
Mulla kodinhoitohuoneen lämmitetystä laattalattiasta kaksi askelta laminaattia sänkyyn kömpiessä. Jo se saa kintut jäähän.  ???

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 10.01.2015     kello on 17:28 ---No joo! Pitäis olla joku kansallinen ja kansainvälinen varoitussysteemi. Mekin vedettiin laminaattia joka paikkaan ja se on saamarin kylmää. Ei tykkää!  :(
Mulla kodinhoitohuoneen lämmitetystä laattalattiasta kaksi askelta laminaattia sänkyyn kömpiessä. Jo se saa kintut jäähän.  ???

--- Lainaus päättyy ---

Meillä oli puulattia ja yhtä lailla sama fiilis..ehkä lämpeempi,kon se puulattia jätettiin tonne alle...kon laminaatti menee p##kaks nii puretaan se norjaan ja hiotaan toi puulattia kuntoon :)
Ja villasukat  Thumb

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.01.2015     kello on 17:00 ---Harmi, kun ehdit hankkia tuon laminaatin ilman mun varoitusta. Se on KYLMÄ  jalalle verrattuna  parkettiin. Me teimme tuon virheen.

--- Lainaus päättyy ---

Höpöhöpö, nimimerkillä nytkin paljain jaloin. Lisäksi talvisin on matotkin keksitty ja kesällä se laminaatti on ihanan viilee! Villasukilla jotkut on vähän turhan liukkaita, mutta muuten tykkään. Meille ei muovimattoa tuu enää, se vasta hirveetä on!

sipu:
Me laitettiin tuonne yläkertaan laminaatit
ja se jos mikä  harmitutti näin jälkeenpäin
kun ovat niin pahuksen kylmät jalalle  :o
kun siellä oli meitin makkarikin
niin piti olla matto maton vieressä
että ei kontit palelleet 
nyt tänne alakertaan laitettiin parketit
ja on niin lämpönen jalalle
ja vielä kun jätettiin se vanha lautalattia sinne alle
niin on todella kivaa käpytellä, jopa ilman sukkia  Thumb

Navigaatio