Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Kaija:
Me ollaan laiskoteltu. Käytiin virittämässä etupihalle pähkinää ja talipalloja. Takapihan ruokintaakin hiukan siistitty. Sit eikun sisälle juomaan kuumaa kahvia ja katselemaan ja laskemaan pihalintuja ikkunasta.
Boksilta eilinen Voice Of Finland ja joku Elastisen keikka. Kynttilänvalossa espanjalaista cavaa.
TARKOITUS oli imuroida ja siivota alakerran sauna/kph/takkahuone/uima-allastila. No, eipä sillä ole kiirettä. Tässä talossa on aika hyvä ilmanvaihto ja yllättäen tuonne ei kerry pölyä. Onkohan siellä siivottu joskus viime kevättalvena? :-[ :-X
Kohta Seppoko tulee kertomaan, että hän oli likaisempi saunan jälkeen kuin ennen sinne menoa... ;)
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.01.2015 kello on 14:55 ---Tuo on ollut tuhat kertaa mielessä
mutta, kun tuo ukkokulta
tahtoo aina kaiken tehdä itse
tai saan mä josku jotain kannatella
ja jopa maalatakkin .... :)
--- Lainaus päättyy ---
"JOTAIN KANNATELLA?" :laugh:
Kuulostaa niin meidän remppahommilta. Mut laitetaan repiin tapettia irti ja sirkkelöitäessä mä joudun pitään kiinni sieltä pulikan päästä.
Saan sutikoida liisteriä tapettiin, mutta ikinä koskaan en saisi kiinnittää tapettia seinään.
Tuo yksi "pilkuntarkka" tietää mun suurpiirteisyyden.. . :laugh:
Pst. Oon saanut maalata. Sitten kun tapettien repiminen tehty.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 10.01.2015 kello on 15:01 ---"JOTAIN KANNATELLA?" :laugh:
Kuulostaa niin meidän remppahommilta. Mut laitetaan repiin tapettia irti ja sirkkelöitäessä mä joudun pitään kiinni sieltä pulikan päästä.
Saan sutikoida liisteriä tapettiin, mutta ikinä koskaan en saisi kiinnittää tapettia seinään.
Tuo yksi "pilkuntarkka" tietää mun suurpiirteisyyden.. . :laugh:
Pst. Oon saanut maalata. Sitten kun tapettien repiminen tehty.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä jäää nuo pilkuntarkat ihan suosiolla isännälle ressiksi ;D
Mulle riittää kon = lämmin ja sateelta suojassa.
Polttopuita = kiva tehä etenki tolla klapisirkkelillä saa kohtuu sutjakkaasti kalikkaa tuleen.
Ne rungot vaan painaa niin hitokseen paljon,vaan sinnillä -minä ite-tyylillä pakko,,eihän sitä voi ukkoo avuksi pyytää...jätän vaan ne kauheimmat vänkkärärungot sille hoideltavaksi ;D
Arska:
Non nii,nyt on laminaatti valittu,keittiön kaapistojen värit valittu,viikon päästä keittiösuunnitelia tulee käymään.
Perhana kun tuo haavakin alko vaivaa,taitaa tulehtua,sekin riesa vielä.
Sent from my iPad using Tapatalk
migel:
Ota ny iisisti hyvä mies ja anna sen haavan parantua ilman ponnisteluja. Sellast laminaattia ei olekkaan joka menee terveyden edelle!!!!!!!!!!
t migel ps onneks oot viel remmissä....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta