Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (924/1276) > >>

migel:
Crocseil voi just ja just käydä yöpisul pihall mut senkin saa suorittaa varovasti mut ihan sama jos ruikkii vähän kengillekki niin suurta vahinkoo ei synny!

Onneksi Arskalle ei käynyt pahemmin,-elementit pahempaankin oli....Tällit päähän on aina vakava asia...                        t migel

Alan:
Crocsit on hyvät kesä- ja etenkin suihkukengät alueilla.

Talvellakin ne on mulla kotona eteisessä, jos tarvii karhealaattaisella terassilla käydä. Kesällä postinhakuun, jos ei sada. Tyylistä viis!

Kai noista olen tykännyt, kun olen jopa kahdet orkkikset aleista hankkinut, vanhatkin yhä tikissä. Vaan ne ainoat piraatit on jo viittävaille pohjista puhki.

virpimu76:
Crocseja ei oo,tuskin tulleekaan...varpai lla mukava fiilistellä,,vaan nuilla alueilla = varmasti käytännölliset  :D

Hitto,tätä aamua.. ::)  Nihkeesti tuli lähettyä lenkille,vaan sainpas hyvän fiiliksen ja energiaa tulevaan lumensiirtosavottaa n  :D
Niin no ...menin sitten lenkin perään ihan pikku nokosille...juupa juu ::)  ukkoin tulee 07:10 kyseleen ,ett mihinkäs aikaan se tuo meidän vanhin neiti tarvii herättää..... :o hitto sen pitää olla jo aamiaisella....... kiire !!!!  oli ukko onneksi teheny puuron valmiiksi... Thumb
Noh hyvin ennättää bussiin ((huooh))
Ny sitten tunaroidaan 3 tenavaa kouluun toivottavasti oikeeseen aikaan...
Eipä ollukkaan tälle lukukaudelle vielä sattunut tämmöistä  :)

Alan:
Tänä aamuna piti mullakin vähän kiirettä että ehti junalle. Vaan kulkoohan tuo vanha, kun vaan polkasee ja tietää noppeimmat reitit. Lopulta jäikin 3 minuuttia kun oli VR yllättäen ajoissa, ja on yhä. Thumb

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.01.2015     kello on 08:24 ---Tänä aamuna piti mullakin vähän kiirettä että ehti junalle. Vaan kulkoohan tuo vanha, kun vaan polkasee ja tietää noppeimmat reitit. Lopulta jäikin 3 minuuttia kun oli VR yllättäen ajoissa, ja on yhä. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Vanhassa vara parempi  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View