Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
virpimu76:
NO TUHINAA :o KAIKKI MUUT NUKKUU :-\ Ouluun piti lähtä 10:00 ja aamupala = valmiina ja väki :blank:
Ja minä reippaana auton piuhaanki jo 04:00 :( Kait seon alettava repimään puolet sakista kohti aamiaista ja sitte autoon,,nukkuvat muuten koko aamun ;D ;D
HYVÄÄ HUOMENTA VAAN TEILLE KAIKILLE :-*
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 30.12.2014 kello on 09:26 ---NO TUHINAA :o KAIKKI MUUT NUKKUU :-\ Ouluun piti lähtä 10:00 ja aamupala = valmiina ja väki :blank:
Ja minä reippaana auton piuhaanki jo 04:00 :( Kait seon alettava repimään puolet sakista kohti aamiaista ja sitte autoon,,nukkuvat muuten koko aamun ;D ;D
HYVÄÄ HUOMENTA VAAN TEILLE KAIKILLE :-*
--- Lainaus päättyy ---
Mitä hyö iltayöstä tekee, jos vielä näin aamupäivällä nukkuu. ::)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2014 kello on 09:33 ---Mitä hyö iltayöstä tekee, jos vielä näin aamupäivällä nukkuu. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Voi RAKAS HÖPÖ RAKAS :-* NAUTTIVAT LOMA AJASTA KUKKUVAT 22 ETTÄ NÄIN.. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 30.12.2014 kello on 09:44 ---Voi RAKAS HÖPÖ RAKAS :-* NAUTTIVAT LOMA AJASTA KUKKUVAT 22 ETTÄ NÄIN.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se loma-ajalla aamulla pitkään nukkuminen totuta väärään rytmiin. Sitten kun on lähdettävä kouluun tai töihin, stressi (vitutus) on selvyys. Eikö nukkuminen ole tiedostamaton olotila. ::)
Jokkainen nauttii tyylillään, vaikka nukkumalla, kun muut on valveilla. :D
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2014 kello on 09:51 ---Eikös se loma-ajalla aamulla pitkään nukkuminen totuta väärään rytmiin. Sitten kun on lähdettävä kouluun tai töihin, stressi (vitutus) on selvyys. Eikö nukkuminen ole tiedostamaton olotila. ::)
Jokkainen nauttii tyylillään, vaikka nukkumalla, kun muut on valveilla. :D
--- Lainaus päättyy ---
:o :o No nyt oon ihan sekasin...Kyllä tenavat hyvin kouluun jaksaa sitten nousta kon = sen aika,,jotten noup hätä.. Thumb :-*
Onhan sekin jo tutkittu ett jokkaisella =oma biologinen aika kello mikälie...että ei vaan opi erilaiselle rytmille.
Ja hyvä niin :) Ollaan kaikki erilaisia :-* :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta