Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (907/1276) > >>

Kare:
Terve!

Ei se auta sieviläiste rasvaamine, niison pohojamateriaali jotaki semmosta tirektiivim mukasta ainetta, että niistä rupiaa pohojat maatummaa. Sov vissiinki tehty sen kymmenev vuotta kestämään.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.12.2014     kello on 17:17 ---Rasvaus on ehdoton. Ainoa moite on minun kengissä juurikin tuo teräskärki.
Minä kun teen sisätöitä niin kaverin kautta sain nuo kengät. Pidemmän päälle
alkaa varvassuoja painamaan jalkapöytää, mutta ei nyt mainittavan pahasti.
Pohjat ei oo juurikaan kuluneet vaikka kävelen talvisin niillä töihin 4km/per suunta
ja lisäksi muut reissut. Käyttöön ne on tehty  Thumb
Migelin mainitsemat inttimaiharit oli kans hyvät, ne uudemman malliset.

--- Lainaus päättyy ---

Teukka! Mulla on molempia,niit vanhempii mut nää uudemmat vie kyl voiton,eli siis se malli 2000 eteenpäin.Kiva et joku muukin on tutustunut näihin minun mielestäni verrattomiin kenkiin!
Kuivia jalkoja kaikille-nyt on lunt täälläki >:( >:( >:( :D t migel

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 22.12.2014     kello on 17:30 ---pittää kait se eriävä mielipide laittaa mainoksena tähä kenkä keskusteluun , vaikk paljo oon sieviläistäkin suosinu ..
http://www.manskankenka.fi/index.php/jalkineet
ja se kotimainen

--- Lainaus päättyy ---
Jätä Rolli se "kait" pois  Thumb Suositaan kotimaista  Thumb Thumb Thumb
Oliko muuten jo olemassa "kenkäkeskustelua"?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.12.2014     kello on 18:24 ---
Teukka! Mulla on molempia,niit vanhempii mut nää uudemmat vie kyl voiton,eli siis se malli 2000 eteenpäin.Kiva et joku muukin on tutustunut näihin minun mielestäni verrattomiin kenkiin!
Kuivia jalkoja kaikille-nyt on lunt täälläki >:( >:( >:( :D t migel

--- Lainaus päättyy ---
Just niitä >2000 luvun maihareita tarkoitin. Ne oman aikani liukaspohjaiset maiharit ei olleet häävejä.
Noi uudemmat on hyvät!  Thumb

Haapaniemen Paroni:
Joulua tehty ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View