Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 12.12.2014 kello on 17:16 ---samoilla merkeillä mennään
takana jo viikko :o
joskos huomenna olis paremmin
tai ainakin uskon niin
ja lentsu menee menojaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Juu toivotaan että menee menojaan
Parempia Vointeja Sinne :)
Aamulla pikku lenkille kun vaan pääsis,,jättäis tän lentsun matkanvarrelle :laugh:
virpimu76:
NO NII ...sitä minnekkään lenkille ko kukkuu tubessa 04 :jään :)
Ny ko herätty,,nii ukko nauraa ittesä tärviölle ko mulla ääni painuksissa :D ;D :laugh:
Kuulostaa kuulemma niii hauskalta :laugh: :laugh:
Onkos Sipulla olo kohentunna :-*
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 13.12.2014 kello on 10:04 ---NO NII ...sitä minnekkään lenkille ko kukkuu tubessa 04 :jään :)
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy sanoa että vähillä unilla pärjäät melkoisen lapsikatraan kanssa, itse huomannut että näin vanhemmiten on parempi mennä unta keräämään siinä klo 22 aikaan jotta jaksaa nuorimmaisen touhuja sitten seurata ja ollaanhan sitä itsekkin siinä mukana, kymmenvuotias haluaa jo enempi sitä omaakin rauhaa.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.12.2014 kello on 10:39 ---Täytyy sanoa että vähillä unilla pärjäät melkoisen lapsikatraan kanssa, itse huomannut että näin vanhemmiten on parempi mennä unta keräämään siinä klo 22 aikaan jotta jaksaa nuorimmaisen touhuja sitten seurata ja ollaanhan sitä itsekkin siinä mukana, kymmenvuotias haluaa jo enempi sitä omaakin rauhaa.
--- Lainaus päättyy ---
Se tuo liikkuminen auttaa paljon :)...kun aamulla 04:00 käy 2h täppäseen musat korvilla nii tulee sitä energiaa ;D ;D
Ja kyllä sitä unta viikolla tulee semmoset 5h yössä :laugh:
Nii ja kyllähän tämä meijän pikkuneiti riekkuu jo muiden mukana joten itte kerkee kaikkee siinä sivussa...isin ja äiteen helmoissa roikutaan
vaan hetken aikaa Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 13.12.2014 kello on 10:04 ---NO NII ...sitä minnekkään lenkille ko kukkuu tubessa 04 :jään :)
Ny ko herätty,,nii ukko nauraa ittesä tärviölle ko mulla ääni painuksissa :D ;D :laugh:
Kuulostaa kuulemma niii hauskalta :laugh: :laugh:
Onkos Sipulla olo kohentunna :-*
--- Lainaus päättyy ---
sitkees on lentsu ko tupajumi >:(
eikä tässä nyt parane kajautella mitään aarioitakaan
sen verran on ääni penkin alla
mutta onneksi acca itte istu penkin päällä :)
Nyt sitä lunta on
jopa lumiaura käväs tuossa pihassa
tuolta autotallin puolelta isolla aurallaan vetäsemässä
lumet kinokseen Thumb
siinä tuli tiekin lumettomaksi
ei ny kokonaan mutta sopivasti
että pääsis vaikka liikenteeseen .....
hmm ...taitaa vaan tuo ukkokulta tulla lentsuu
siihen malliin pärskii :o
mutta olis myöskin kolallekkin töitä
kun pihalle vilkasin
nyt mietin vain