Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 9.12.2014 kello on 16:57 ---Tuli tänään päätös eläkeyhtiöltä.
Työkyvyttömyyseläke alkaa 01.05.2015
Nyt täytyy ruvela lenkkeilemään jotta kunnossa pysyy. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi olkoon Thumb Minä tappelen vielä >:(
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 9.12.2014 kello on 17:09 --- Onneksi olkoon Thumb Minä tappelen vielä >:(
--- Lainaus päättyy ---
Voi itku
eikös ne ole vieläkään sitä
eläkkettä sinulle antaneet
vaikka sytän sanoo kohta sopimuksen irti
ja tuossakin ammatissa joutuu nosteleen vaikka mitä . :o
Vessalleko:lle onnea
nyt ne kiireet vasta alkaa ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 9.12.2014 kello on 17:18 ---Voi itku
eikös ne ole vieläkään sitä
eläkkettä sinulle antaneet
vaikka sytän sanoo kohta sopimuksen irti
ja tuossakin ammatissa joutuu nosteleen vaikka mitä . :o
Vessalleko:lle onnea
nyt ne kiireet vasta alkaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Se on tätä tässä hyvinvointi valtiossa! 16 kesäset pääsee eläkkeelle,kun pikkusen valittaa päänsärkyä/voi ittu sentään! >:(
"Masi":
No on se kettu, kun minä tappelen vastaan etteivät eläkkeelle laita, vasemmasta keuhkosta on vieneet palan, pumpusta on ottanut pari kertaa, toinen espanjassa rekan kopissa ja toinen saman vehkeen kopissa ruotsissa. Kolmen kuukauden välein kontrollissa juoksen. Ja tikin arpia on keho täys
Ja per... vielä vaan teen töitä ja elän enkä kitisi. Ja perk... verotkin maksan kahteen valtioon.
Nyt sa...na tippis lenkille ja sormi pois pe...tä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 9.12.2014 kello on 17:43 ---No on se kettu, kun minä tappelen vastaan etteivät eläkkeelle laita, vasemmasta keuhkosta on vieneet palan, pumpusta on ottanut pari kertaa, toinen espanjassa rekan kopissa ja toinen saman vehkeen kopissa ruotsissa. Kolmen kuukauden välein kontrollissa juoksen. Ja tikin arpia on keho täys
Ja per... vielä vaan teen töitä ja elän enkä kitisi. Ja perk... verotkin maksan kahteen valtioon.
Nyt sa...na tippis lenkille ja sormi pois pe...tä.
--- Lainaus päättyy ---
Se on sinun valinta! Kyllä minäkin kahta työtä tehnyt koko ikäni,enkä ole valittanut!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta