Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.12.2014 kello on 17:34 ---Onneksi ukkopukki toi tänään mammalle lahjaksi pinkin minirabbitin... :P :P ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä toisten kelpaa ;) :D Thumb
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 8.12.2014 kello on 15:21 --- Mutta tämä minun ikä tässä harmittaa kanssa kovasti,tääläkin saitilla päästelee 70V,eikä mitään ongelmia..
--- Lainaus päättyy ---
Ja löytyyhän joukosta tai niitäkin ku ei näe terveenä ees sitä neljääkymppiä, ku jo ottaa pumpun päälle.
Mä olin 28 kun sain sen mummojen ja pappojen ongelman et veri on liian paksua.. Periaatteessa lähtö vois tulla vaikka heti ja kun ei se haittaa normaalia elämää niin eipä siihen oo määrätty mitään lääkitystäkään, saati et mitään kontrollia. Et joko sitä tulevaisuudessa lähtee henki heti laakista, tai sit tulee tulppa jonnekin "parempaan paikkaan" ja joutuu hoitoon. Sitten ne ehkä tekee asialle jottai.. ::) Mut minkäs teet ku oot tuppukylän ainut joka kantaa tiettävästi tätä geenivirhettä ni lääkärissä se on olen minä joka tän asian kanssa meistä se "viisaampi"..
Että elä siellä murehdi, otat sen pienen kaverin itelles ja pysyt hengissä vielä toiset samanverran Thumb
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 8.12.2014 kello on 18:04 ---Ja löytyyhän joukosta tai niitäkin ku ei näe terveenä ees sitä neljääkymppiä, ku jo ottaa pumpun päälle.
Mä olin 28 kun sain sen mummojen ja pappojen ongelman et veri on liian paksua.. Periaatteessa lähtö vois tulla vaikka heti ja kun ei se haittaa normaalia elämää niin eipä siihen oo määrätty mitään lääkitystäkään, saati et mitään kontrollia. Et joko sitä tulevaisuudessa lähtee henki heti laakista, tai sit tulee tulppa jonnekin "parempaan paikkaan" ja joutuu hoitoon. Sitten ne ehkä tekee asialle jottai.. ::) Mut minkäs teet ku oot tuppukylän ainut joka kantaa tiettävästi tätä geenivirhettä ni lääkärissä se on olen minä joka tän asian kanssa meistä se "viisaampi"..
Että elä siellä murehdi, otat sen pienen kaverin itelles ja pysyt hengissä vielä toiset samanverran Thumb
--- Lainaus päättyy ---
:-[ :-[ Kyllä ny hävettää ko flunssaa kätisen... :-[ Vaatii varmaan paljooon positiivista ajattelua iteltä,,jotta jaksaa kuunnella ko lääkäri kyllä "tietää" mikä on Sulle hyväks...vaikkakin itse olet omasta tilastasi parhaiten selvillä. Tuntuu ett nää nykylääkärit ei välitäkkään tietää saati halua auttaa oikeasti,,Tsemppiä Sulle Otetaan elämästä kaikki irti Thumb Thumb
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 8.12.2014 kello on 15:21 --- Mutta tämä minun ikä tässä harmittaa kanssa kovasti,tääläkin saitilla päästelee 70V,eikä mitään ongelmia..
--- Lainaus päättyy ---
Vai ei ongelmia? Tai sitten täällä on terveempiä seitsemänkymppisiä?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 8.12.2014 kello on 14:51 --- ....... ja sit toinen asia,kun hävettää...
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuota tahdistinta kannata hävetä. Mutta sitä voisit hävetä, kun et ole lopettanut tupakan polttoa hellävaraisista lupauksista huolimatta. Ja mitenkäs sen liikunnan, pyöräilyn, kanssa on??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta