Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 28.11.2014 kello on 12:49 ---No ny ne ruppee taas soitteleen näitä iki ihania lehtitarjouksia... Thumbd
Juur äsken ihana ystävällinen neito/rva lupaili ett ilmaset lehdet 6kk ja vuoden voimas oleva risteilylahjakortti tallinnaan...
TALLINNAAN >:( VENÄJÄLLE >:( sinne ei minnuu viiä ko väkisin..prkl
Sinnikäs täti oli vaan niin kivan iloinen,etten ny ihan kuspääks alkanu hälle...vaan usko viimein ett voip pittä risteilynsä...
Ruottiin olisin voinu mennäkki
Venäjä ei oo napannu koskaan..
--- Lainaus päättyy ---
Tallinna Venäjää??
Onko maantieto jäänyt -80-luvulle??
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.11.2014 kello on 13:23 ---Tallinna Venäjää??
Onko maantieto jäänyt -80-luvulle??
--- Lainaus päättyy ---
On jääny :D..koko itäpuoli ei nappaa..Ei pahaallaan mutt tahallaan Thumb
Länsipuoli ok...turvallista matkaa ja jne.
Kukin matkaa minne tykkää :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 28.11.2014 kello on 13:30 ---On jääny :D..koko itäpuoli ei nappaa..Ei pahaallaan mutt tahallaan Thumb
Länsipuoli ok...turvallista matkaa ja jne.
Kukin matkaa minne tykkää :D
--- Lainaus päättyy ---
Katoppas, onhan täällä muitakin periaatteellisia kuin minä. ;D
Heti voin sanoa muutamia maita minne ei nappaa, venäjän lisäksi Turkki...ihmetellä täytyy että kuinka suomalaiset viitsivät matkustaa Turkkiin ja siten ylläpitää heidän näkemystään tasa-arvosta naisia kohtaan. Eipä tulisi mieleenkään viedä vaimoa maahan jossa ei naisia arvosteta. Miksi siis toiset vievät, en ymmärrä mutta en minä nyt ymmärrä muutenkaan tuota matkailua lentokoneella, viisaat ymmärtävät avaukseni, tyhmemmät sitten eivät.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.11.2014 kello on 13:44 ---Katoppas, onhan täällä muitakin periaatteellisia kuin minä. ;D
Heti voin sanoa muutamia maita minne ei nappaa, venäjän lisäksi Turkki...ihmetellä täytyy että kuinka suomalaiset viitsivät matkustaa Turkkiin ja siten ylläpitää heidän näkemystään tasa-arvosta naisia kohtaan. Eipä tulisi mieleenkään viedä vaimoa maahan jossa ei naisia arvosteta. Miksi siis toiset vievät, en ymmärrä mutta en minä nyt ymmärrä muutenkaan tuota matkailua lentokoneella, viisaat ymmärtävät avaukseni, tyhmemmät sitten eivät.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten sanoin jokainen menee minne tykkää..
Sinulle Ihaa iiissooo haliii :-* :-* kiva ett on muitakin samanajatuksen kannalla
Haapaniemen Paroni:
Viro on hieno maa asua jossa olen asunut,ja moskova mahtava kaupunki,sieltä -90 luvulla sain tienattua elantoni perheelle Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta