Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (857/1276) > >>

virpimu76:
Ukot alkaa oluselle... :)
 ::) mitähän sitä itte ny tekis..onhan ny perjantaiki

virpimu76:
Ajettu audi kotia..ukko kuskas taloauton..minä ko en oo sillä ikuna ajanu..rattivaihtee t..niistä ymmärrä :D

Taitaapi olla reilu vuos ko oon viimeksi autoa ajanu  :( Onneksi ei perässä jonoa ko nopeutta 60-70km/h  ;D  :laugh:
Ois saattanu hermo pettää peränpitäjillä..
Ne on nuo huonot ajovalot..seliseli  :laugh:

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 21.11.2014     kello on 17:20 ---ukko kuskas taloauton..minä ko en oo sillä ikuna ajanu..rattivaihtee t..niistä ymmärrä :D

--- Lainaus päättyy ---
Naisten selityksiä  ;D ei muuta, kun ajamaan, sillä sitä oppii  Thumb kyllä meilläkin oli alkuun monen näköstä selittelyä, ettei osaa ajaa, mut nyt se jo jollain lailla sujuu ja uskallan jopa istua kyytissä  ??? tosin en ihan selvinpäin  :laugh:

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 21.11.2014     kello on 17:49 ---Naisten selityksiä  ;D ei muuta, kun ajamaan, sillä sitä oppii  Thumb kyllä meilläkin oli alkuun monen näköstä selittelyä, ettei osaa ajaa, mut nyt se jo jollain lailla sujuu ja uskallan jopa istua kyytissä  ??? tosin en ihan selvinpäin  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

;D  :laugh:  :laugh: Mutku se on just rempattu..rikon vielä..sitte ko bemulla  "treenattu" ajotaito ..((taito he he)) ni EHKÄ sitte

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.11.2014     kello on 11:19 ---Toivottavasti edes osa myyntivoitosta menee Pakistanin katupojille, joita hyö "lähestyy" takakautta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän kaikista muista pyyhkeistäkään mene osaa myyntivoitoista raiskatuille intialaistytöille.

Aattelitko, että raiskaaminen on homojen normaalinen tapa harrastaa seksiä? Varmaan jotkut sitäkin tekee, mutta enpä muista montaa kertaa sellaista uutisoidun, noin esimerkiksi täällä Suomessa.

Minusta se on hyvä, että varakkailta ulkomualaisilta homoilta otetaan rahat pois ja samalla tuodaan Suomea maailmankartalle; onhan kyseessä yksi kuuluisimmista suomalaistaiteilijo ista maailmalla kautta aikain. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View