Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Teukka-74:
Joo, kiitos tsahkali. Nuori ;) Ei tuo 41 kyllä oikeasti paljoa olekkaan.
mutta asiaan niin kyllä minä olen kuullut että syyslomaksi muutettu loma on
ollut jo pidemmän aikaa voimassa mutta jossain nimeltään perunan nostoloma tms.
Sama sille mutta napapiirin lähettyvillä ihan turha loma. Näin sanoo talon junioritkin
ja meinaavat kun ei pääse kalalle, futista pelaan ja muuta järellistä ulkohommaa
tekemään. Eikä ole pukeutumiskysymys ;) ;) ;) Thumb
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.10.2014 kello on 12:24 ---Joo, kiitos tsahkali. Nuori ;) Ei tuo 41 kyllä oikeasti paljoa olekkaan.
mutta asiaan niin kyllä minä olen kuullut että syyslomaksi muutettu loma on
ollut jo pidemmän aikaa voimassa mutta jossain nimeltään perunan nostoloma tms.
Sama sille mutta napapiirin lähettyvillä ihan turha loma. Näin sanoo talon junioritkin
ja meinaavat kun ei pääse kalalle, futista pelaan ja muuta järellistä ulkohommaa
tekemään. Eikä ole pukeutumiskysymys ;) ;) ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei se potun nostoloma tullut kuin illallinen manulle, vaan pellon omistaja kirjoitti todistuksen nosto hommista.
Ja ne jotka ei olleet nostossa saivat päivän tai kaksi, mutta muuten istuivat koulussa.
Ja kun meikäläinen on jotenkin noille jukolan veljeksille sukua, niin ennen pottupellolle kuin takomaan kirjasinpuustaimia päähän.. ;)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.10.2014 kello on 11:28 ---Tietääkö muuten kukaan mihin se perustui tuon loman siirto syyskuulta lokakuulle ? Pohjoisessa tämä ei enää miltään syyslomalta tunnu.
--- Lainaus päättyy ---
Tulee mieleen kaksi asiaa: Loma on enempi keskellä lukukautta ja lokakuulla alkaa kai olla paremmin 'etelänmatkoja' niitä tarvitseville.
Jos lomalla ei johonkin pääse, niin sitten pentu ottaa seuraavalla viikolla omaa lomaa kun muukin perhe on matkalla.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.10.2014 kello on 12:48 ---Ei se potun nostoloma tullut kuin illallinen manulle, vaan pellon omistaja kirjoitti todistuksen nosto hommista.
Ja ne jotka ei olleet nostossa saivat päivän tai kaksi, mutta muuten istuivat koulussa.
Ja kun meikäläinen on jotenkin noille jukolan veljeksille sukua, niin ennen pottupellolle kuin takomaan kirjasinpuustaimia päähän.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tämänhän on mukavaa luettavaa. Yleistieto kasvaa Thumb
Ajankohtana tuo on silti huono. Tuona ajankohtana esim.Turkki alkaa olla out lomakohteena ja kanarialle ei pääse kuin järjestelemällä. Eli syys-talvi kauden vaihto on pahimmoillaan. Minusta tuon loman voisi suosiolla iskeä elokuulle , jolloin esim.NE kuten minä, joutuu kierrättämään lomaa kesä-elokuun aikana ja voisi vielä perheellä matkailla. Kauanhan nuo ei enään reissuun mukaan lähde :(
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.10.2014 kello on 13:24 ---Tämänhän on mukavaa luettavaa. Yleistieto kasvaa Thumb
Ajankohtana tuo on silti huono. Tuona ajankohtana esim.Turkki alkaa olla out lomakohteena ja kanarialle ei pääse kuin järjestelemällä. Eli syys-talvi kauden vaihto on pahimmoillaan. Minusta tuon loman voisi suosiolla iskeä elokuulle , jolloin esim.NE kuten minä, joutuu kierrättämään lomaa kesä-elokuun aikana ja voisi vielä perheellä matkailla. Kauanhan nuo ei enään reissuun mukaan lähde :(
--- Lainaus päättyy ---
No eihän se Turkkikaan kylmene hetkessä,viikko sitten siellä oli vielä 30 astetta varjossa,ainakin minusta riittävän kuuma.
Nythän alkoi etelän syysloma,viikon päästä on meilläpäin lomat. Kyllä siellä vielä tarkenee
Sent from my iPad using Tapatalk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta