Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.09.2014 kello on 21:05 ---Kävitkö muuten katsomassa silloin aikoinaan uutta Fiilistä ja miettinyt että tuollaisen minä vielä jonain päivänä hankin. :)
--- Lainaus päättyy ---
En käynyt. Taitaa minun caravanmessu käynnit olla vasta muutaman vuoden vanhoja. Ja lähinnä tarvikkeita olisin katsellut. Mutta kun niitä ei jostakin syystä siellä ole, on messu käynnit saanut jäädä. Omistan nyt eka tehdastekoisen matkailuauton. Minun kuljin ostoksen info tuli mainioista -80/-90 luvun vaihteen Caravan lehdistä. Nykyinen autoni, jonka ostin 15 vuoden ikäisenä taitaa olla viimmeinen minulla, onhan se jo kolmas auto -70 luvulla aloitetun leirintämatkailun saralla. :)
K70:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.09.2014 kello on 19:11 ---Kuulokkeista kuuluu ilmainen U2:n albumi. Ja on muuten sinunkin iPhonessasi. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole
Alan:
Eiköhän se halutessa sinne löydy.
K70:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.09.2014 kello on 07:47 ---Eiköhän se halutessa sinne löydy.
--- Lainaus päättyy ---
Näin uskoisin käyvän.
Tosin on 16gb muisti niin täynnä Spotify-musaa, että pitää kaikkea siivouskikkailua tehdä päivitysten yhteydessä.
Seuraavaa kasia kauhulla odottelen.
Ehkä siirryttävä suoratoistoon ton musan osalta.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 11.09.2014 kello on 11:53 ---Seuraavaa kasia kauhulla odottelen.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä jo kuumeisesti odotellaan kasin myötä tulevaa "terveys"-sovellusta ja varsinkin ensi vuonna myyntiin (hyvällä tuurilla jouluksi) tulevia iWatchia...tänne tulee niitä pari, mulle ja vaimolle. Thumb
Lapset saa meidän Polarit. (juu, ei puhuta nyt vaunuista) ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta