Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Arska:
Kokeilin piruuttani aukaista infonsivuja mutta mulla aukeaa vain tyhjä sivu,ei mitään virheilmoitusta.
Ipsu:
Keskiviikkona reisun päällä pannu sammui. Minä sitten miehekkeelle sanoin jotta voisko se vaihtaa ohjausaneelin sulakkeen ku sillä on välillä tapana poksahtaa. No, paneeli auki, sulakkeen vaihto ja ... Ei mitään... Ei tullu virtaa. Sit testasin valoja (jokka siis toimii kans 12V) ni ei mitään, pimeetä oli. Kahvinkeitin kuitenki möllötti päällä, et sähköö tuli vaunuun asti.. Hetken siinä jo ihmeteltiiin et mitä hittoa??? Sit totesin miehel et ei kai kukaan muksuist oo vahingos osunu siihen "päävirtakytkimeen", et vedäppäs siit napist ja voilá, sähköt tul takas ja pannu meni päälle ;D
Dorotea:
^
Se on joskus pienestä kiinni! 8)
Arska:
Pitää mennä täyttämään palju vedellä kunhan vaan löydän sen tuolta kinoksista.Pari tuntia täytössä menee ja huomenna 4 tuntia lämmittäessä +37 asteeseen.joten eipä sitä joka viikonloppu viitsi lämmittää on se sen verran aikaa viepää hommaa.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 25.02.2011 kello on 10:22 --- oo vahingos osunu siihen "päävirtakytkimeen", et vedäppäs siit napist ja voilá, sähköt tul takas ja pannu meni päälle ;D
--- Lainaus päättyy ---
*viheltelee*..viime kevääl ko oltii reisus ja parkis semmoses paikas mis ei ollu kon jotain 4 vaunua. Meillä ei sähköä tullu perjantain jälkeen..siin lauvantaina vaihdettiin johto toiseen tolppaan jne..ei tuu sähkööö..mit vit?? Noo..siin sit ihemettelyi..auto ympäri..kiroomist jne, kunnes mul välähti..olin laittanu kaappiin jonku pussukan siin la aamusta ja siin tietyst se päävirtakatkasijaki oli muuttanu asentoaan NOLOOO ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta