Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
No niin, löysin Pöllän treffien sivut. Sieltä ajo-ohjeet. Nyt jo täällä Pöllässä, ei todellakaan ahista, ei näy kielto kylttejä eikä muita yöpyjiä, tilaa kyllä on. Hanan kuva nappi on ohjaustaulusta alhaalla, ee muuta kun kuumaan suihkuun ja... :D
99:
Huurteisella ollaan :D
(täällä on sentåån toimiva netti)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.07.2014 kello on 20:19 ---Huurteisella ollaan :D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(täällä on sentåån toimiva netti)
--- Lainaus päättyy ---
tutun merkkinen olut Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.07.2014 kello on 20:04 ---No niin, löysin Pöllän treffien sivut. Sieltä ajo-ohjeet. Nyt jo täällä Pöllässä, ei todellakaan ahista, ei näy kielto kylttejä eikä muita yöpyjiä, tilaa kyllä on. Hanan kuva nappi on ohjaustaulusta alhaalla, ee muuta kun kuumaan suihkuun ja... :D
--- Lainaus päättyy ---
ja muista aamull käyvä lannottaan meijän oma palmu.. va eiks oo hieno paikka Thumb
mihi päi höpö sitt? mä loähen Kaijjaanist iltapäiväll kotia kohti jos matka käy yksiin ois kiva törmätä...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 15.07.2014 kello on 20:51 ---ja muista aamull käyvä lannottaan meijän oma palmu.. va eiks oo hieno paikka Thumb
mihi päi höpö sitt? mä loähen Kaijjaanist iltapäiväll kotia kohti jos matka käy yksiin ois kiva törmätä...
--- Lainaus päättyy ---
Emäntä kävi ekana lannoittamassa. Oisko sitten saanut edes sattumaan, miten lie pieni se sinun palmu. Minulla kyllä onnistuisi. Lampaita on kyllä hoitamassa hommia. Liekkö lampaat saanu ympärilleen hyönteisiä, kun pääskysiä on runsaasti. Kyllä täällä passaa kuuman suihkun jälkeen källistellä. Huomennä änkäännytään Ouluun, torilla ainakin käydään "merimuikkuja" ostamassa. Ällistellään muutakin jos ymmärretään. Siitä sitten Keminmaan kirkkoon "muumiopastoria" katsomaan. Pikku hiljaa itään päin ja alas, perjantaiksi Kuhmoon. Soa tiijjä miten siitä homma jatkuu. Kokkeillaan joskus toisella kertaa, kumman kaljat juuvvaan ekana. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta