Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (66/1276) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.02.2011     kello on 10:28 ---Uuudesta vuodesta asti ilman tupakkia.

--- Lainaus päättyy ---

Perässä tullaan,helmikuun alusta ei savun savua.30 vuotta olen kiskonut ja valehtelen jos sanon ettei olis hyvälle maistunu ;).Monesti olen "lopettanut",mutta oma tahto ei ole ollut satasella mukana.Tuli vaikka millaisia vierotusoireita.Nyt kun olen TODELLA päättänyt ja SISÄISTÄNYT tämän asian,ei ole ollut mitään vieroitusoireita ???.Ihmettelen itsekin miten tämä tuntuu näin helpolta ;D.Tupakan vihaajaa minusta ei tule,polttaa kuka polttaa,so what niinku joku on sanonut.

vesako:
Ei nyt niinkään hyvää tällä hetkellä. :(

Sama tauti mitä vaimo on potenu niin
iski minuun.

Vaunulla ollaan, mutta ukko tärisee kuin
haavanlehti.

Pakkasta -13 (ulkona) sisällä +24

Viikon loppuna on onneksi aikaa sairastaa. ;)

En edes lumitöitä aijo tänään tehdä, voi
ne tehdä vappunakin.

Dorotea:
Mikä pöpö nyt sinuun on iskenyt? Et kai vaan ole ollut liian läheisessä kosketuksissa vaimoosi? ;D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 11.02.2011     kello on 16:40 ---Perässä tullaan,helmikuun alusta ei savun savua.30 vuotta olen kiskonut ja valehtelen jos sanon ettei olis hyvälle maistunu ;).Monesti olen "lopettanut",mutta oma tahto ei ole ollut satasella mukana.Tuli vaikka millaisia vierotusoireita.Nyt kun olen TODELLA päättänyt ja SISÄISTÄNYT tämän asian,ei ole ollut mitään vieroitusoireita ???.Ihmettelen itsekin miten tämä tuntuu näin helpolta ;D.Tupakan vihaajaa minusta ei tule,polttaa kuka polttaa,so what niinku joku on sanonut.

--- Lainaus päättyy ---

Joo ei mustakaan vihaajaa tule.Päinvastoin saa voimia kun toiset röyhyttää niin pitää pakkautua seuraan katselemaan sitä ihme touhua  ;DSaapi nimittäin voimia omalle päätökselle.
Ihmeen helppoa on ollut ,en ole tarvinnut mitään vippaskonsteja kun vaan lopetin uudenvuoden yönä. :)
Nyt muuten haisee jo pahalle kun työkaveri autossa vetää norttia.Siis työautossa.
Eikun nokka kohti uusia tuulia.Hartsakoskel le voimia päätökselle.Kiität vielä itseäs vuosien päästä.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.02.2011     kello on 17:26 ---Mikä pöpö nyt sinuun on iskenyt? Et kai vaan ole ollut liian läheisessä kosketuksissa vaimoosi? ;D

--- Lainaus päättyy ---
;D  Juu, pitäisköhän tohtorilta pyytää lausunto,
Jotta vierihoidosta pääsis vieroitushoitoon
terveempien joukkoon. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View