Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.02.2011 kello on 22:11 ---Silloin juuri muiden pitäisi ottaa järki käteen, ei kai sitä nyt kaikkia tarvitsisi tuoda kameran eteen, ei tuosta mitään hyötyä ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Jos noista lööpeistä oikein tajusin niin ihan oli tahallaan tehty juttu tai sitten ei.
Eli ainoa joka voi vaikutaa niin on .... kompaan mjo33400
Noissa ympyröissä jo pitäs se tietää.
Ipsu:
Mikseis täällä oo lainkaan sellasta kiukutteluketjua.. Nyt jurppis useampikin asia..
Vessaremontti alkaa olla muuten voiton puolella, mutta vessanpytty ei pidä, viemäriä ei oo asennettu ku ei se mahtunutkaan ja vettäkään ei tuu hanasta kun sulkuventtiili jumittui "kiinni"-asentoon. Sen lisäksi se viemärin ruuvi oli liian lyhyt ja päivän kruunasi se kaunis valokuva, joka varmaankin johonkin poliisiin arkisoon taltioitui. Jos siitä piruvieköön sakot saan, ni räjähdän (60 km/h alueella oli nopeutta 65). Johan se nyt on noloa saada kaikkien näiden vuosien jälkeen noin naurettavasta vauhdista sakot. *olen puhunut*
moon:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 4.02.2011 kello on 23:41 ---Mikseis täällä oo lainkaan sellasta kiukutteluketjua.. Nyt jurppis useampikin asia..
--- Lainaus päättyy ---
Samaa olen kaivannut... tosin kaikki kiukku kohdituu just nyt kaikkiin valtiollisiin laitoksiin, joten parempi olla ihan hiljaa.
Muutoin valtakunnassa kaikki hyvin. Soffa, sauna ja nalle <3
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 4.02.2011 kello on 23:41 ---Mikseis täällä oo lainkaan sellasta kiukutteluketjua.. Nyt jurppis useampikin asia..
Vessaremontti alkaa olla muuten voiton puolella, mutta vessanpytty ei pidä, viemäriä ei oo asennettu ku ei se mahtunutkaan ja vettäkään ei tuu hanasta kun sulkuventtiili jumittui "kiinni"-asentoon. Sen lisäksi se viemärin ruuvi oli liian lyhyt ja päivän kruunasi se kaunis valokuva, joka varmaankin johonkin poliisiin arkisoon taltioitui. Jos siitä piruvieköön sakot saan, ni räjähdän (60 km/h alueella oli nopeutta 65). Johan se nyt on noloa saada kaikkien näiden vuosien jälkeen noin naurettavasta vauhdista sakot. *olen puhunut*
--- Lainaus päättyy ---
hui onpa teillä nyt vastoinkäymissii ... toivon todella , et tänään ois parempi päivä siellä suunnalla , mut tuo jurppimis sivusto ois hyvä juttu vaikka tuota nyt lukiessa huomaankin , et minulla ei ole juur mitään urputtamista tällä kertaa :)
Ipsu:
Nyt tulee jo vettä ja viemärikin on paikoillaan. Peilikaappia asentaessa, siitä irtos ovi.. Ja tietysti palasiksi vessan lattialle ::) Kaapista tipahti myös joku purkki lavuaarin reunalle ja sitä lohkes pala.. Että näin.. (kaappi oli kyllä tarkoituskin vaihtaa tässä, mutta kun nykyisessä on valo samassa, niin pitää ensin ratkaista toi valaistusongelma)
Niin juu ja pudotin läppärin lattialle ja sekin on hengetön...
Ja mies sai mein puuhellasta yhden sellasen tangon irti..
Ens viikon on pakko olla parempi, siis PAKKO!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta