Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (604/1276) > >>

Haapaniemen Paroni:
Täälä varuskunta alueella jossa asun on niin mukava seurata poikia,kun kesällä marsivat ampumaradalle mutta eipäs ole näkynyt marssi jonoa,kun lunta tuli maahan enkä ole yhdenkään nähnyt hiihtävän vievät varmaan autolla ampumaradalle et ei tule liikaa rasituttua ;DEnnen mentiin kesällä pyörällä tai jalan ja talvella suksilla.Niin se aika muuttuu :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013     kello on 20:23 ---
10 kk? En muista sellaista palvelusaikaa olleen ihan vähään aikaan. No tuossa ajassa tuskin olet ehtinyt sitä parasta Puolustusvoimien johtamiskoulutusta saada.

--- Lainaus päättyy ---

Taidan olla Tsahkalin kanssa noin samaa vuosikertaa. 60-luvulla oli jonkun aikaa säästösyistä muutamia ikäluokkia, jotka kävivät 10kk. Kyllä se sen aiheutti, että riittävän päteviä johtajia ei silloin tullut. Lähtiessämme intistä, ei annettu niin paljoa ylennyksiä kuin yleensä. Ja se kerrottiin meille.

perho-ukko:
En minä ylpeile,enkä halua korostaa armeija koulutustani,olipahan sen ajan kokemus,hyödyllinen, nyt EVP !! :-[

perho-ukko:
Lisään vielä: Minulla on elin ikäinen salassapito asioista,joskus tuntuu,että taakka on liian suuri,ei mahda mitään!!

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.01.2013     kello on 21:22 ---Lisään vielä: Minulla on elin ikäinen salassapito asioista,joskus tuntuu,että taakka on liian suuri,ei mahda mitään!!

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhä ne tossa itänaapurissa tiedä patruunan tarkkuudella mitä täällä on ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View