Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
Tuossa kaupungilla ajaessani, olen ihmetellyt miksi yhdeksän kymmenestä ajaa urissa. Urat on paljon liukkaammat kuin polanne vieressä. Jarrutus matka kasvaa ja sutii liikkeelle lähtiessä. ::)
Duster:
Nyt on viimeinenkin reikä ummessa, kauanhan siihen menikin, jouluaattonahan mut leikattiin
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.01.2013 kello on 15:05 ---Tuossa kaupungilla ajaessani, olen ihmetellyt miksi yhdeksän kymmenestä ajaa urissa. Urat on paljon liukkaammat kuin polanne vieressä. Jarrutus matka kasvaa ja sutii liikkeelle lähtiessä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Koska urissa on paljas asvaltti ja muuten tiellä "irtolunta" ::)
Vesseli:
Onneksi ei pinemmillä teillä voi ajaa henkilöautojen tekemissä urissa, vaan on ajettava lumen/polanteen päällä. Raideleveys ei satu henkilöautojen uriin. Polanne joskus vähän jyskyttää, mutt vauhti täytyy sopeuttaa tien mukaan. Pääteillä ei ole vielä ollut ongelmaa.
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.01.2013 kello on 15:05 ---Tuossa kaupungilla ajaessani, olen ihmetellyt miksi yhdeksän kymmenestä ajaa urissa. Urat on paljon liukkaammat kuin polanne vieressä. Jarrutus matka kasvaa ja sutii liikkeelle lähtiessä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Samaa olen ihmetellyt. Ilmeisesti siksi, kun kaikki muutkin.
Omina kuulumisina, että on kerrankin vapaa perjantaiyö. Perheen kera puuhasteltu ja saunottu. Jos vielä jaksan, niin käyn yhden suomennoshomman kimppuun, ainakin hetkeksi. Jokainen käännetty rivi on eteenpäin. :D Neuvoa-antavana (jo juodun saunakaljan lisäksi) vois ottaa yskänlääkkeeksi pari napsua salmaria. ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta