Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.01.2013 kello on 17:10 ---Vaikka voissa paistaisi... ...Laitoin kolme viikkoa sitten CD:n ja muistitikun Kizin museolle Venäjälle, että saavat tehdä näyttelyn meidän kuvista. Killin viikset. Kirjekuori ei koskaan mennyt perille. Vennään tulli ei kuulemma päästä maahan tämmösiä tiedostoja. Vaikka aikaa on heillä ollut muuttaa systeemiä normaaliksi jo yli kaksi kymmentä vuotta. Sähkösessä muodossa hyö ei voi ottaa vastaan nin isoa kuvamäärää. ::)
Yksi kaveri menee huomenna Kostamukseen, annoin uuden (kolmannen) kirjekuoren mukaan, jospa se sieltä kerkiäisi (menisi). Näyttelyn pitäisi olla avattavissa 28.1. 2013. :)
...Vaikka voissa paistaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Saksa o hyvä maa. Posti kulkee sinne hyvin. ;)
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.01.2013 kello on 17:10 ---Vaikka voissa paistaisi... ...Laitoin kolme viikkoa sitten CD:n ja muistitikun Kizin museolle Venäjälle, että saavat tehdä näyttelyn meidän kuvista. Killin viikset. Kirjekuori ei koskaan mennyt perille. Vennään tulli ei kuulemma päästä maahan tämmösiä tiedostoja. Vaikka aikaa on heillä ollut muuttaa systeemiä normaaliksi jo yli kaksi kymmentä vuotta. Sähkösessä muodossa hyö ei voi ottaa vastaan nin isoa kuvamäärää. ::)
Yksi kaveri menee huomenna Kostamukseen, annoin uuden (kolmannen) kirjekuoren mukaan, jospa se sieltä kerkiäisi (menisi). Näyttelyn pitäisi olla avattavissa 28.1. 2013. :)
...Vaikka voissa paistaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Sulla ei höpötin ollu vaan riittävästi leimoja ja proopuskoita siinä mukana ja liitteenä. Isäukko on noille mitä erilaisimpia papereita joutunu viemään, kun ovat tehneet hyväntekeväisyyttä Sortavalan alueella jo yli 20 vuotta. Siinä on sitten mennyt papereihin milloin mitäkin kirkkoherran viraston leimaa tai kaupungin vanha laskujen vastaanottoon ja hyväksyntään käytetty leima, jossa on paljon tekstiä mistä ei oieasti saa mitään selvää ja kymmeniä pieniä lokeroita puumerkeille. Sillä on mennyt läpi vaikka mitä hyväksyntöjä, joita kotomaassa ei kukaan voi edes myöntää, kun ne on ihan vapaita täällä, mutta naapurissa niitä sitten kuitenkin vaaditaan.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 10.01.2013 kello on 18:38 ---Kyllä Saksa o hyvä maa. Posti kulkee sinne hyvin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole ollut tarvetta mitään sinne laittaa. Mutta voisihan sinne kirjepommin laittaa, tai "perunajauhoa". ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.01.2013 kello on 20:05 ---Ei ole ollut tarvetta mitään sinne laittaa. Mutta voisihan sinne kirjepommin laittaa, tai "perunajauhoa". ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa tänä päivänä olla melko varovainen tämmöisten juttujen kanssa. :o :o :o
Saattaa olla monilla huumori vähissä, kun eivät tunne puhujaa, savolaista kieroleukaa.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.01.2013 kello on 07:31 ---Pistä Google töihin, sen avulla suomentaa lääkärikieltäkin. Diagnooseista alkaen.
--- Lainaus päättyy ---
Laitoin ennen kirjoittamista Googlen töihin, mutta ei sieltä paljon viisautta löytynyt.
Oli radio auki illalla ja sieltä tuli ohjelmaa suomen kielestä ja sen käytöstä. Kovasti
oli puhetta lääkärien käyttämästä kielestä ja siitä, että epikriisitä (hoidon päätyttyä laadittu selostus taudin kulusta ja hoidosta (Googletettu suomennos)) ei tavallinen kansalainen ymmärrä yhtään mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta