Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (559/1276) > >>

winemaker:
"Kosovon Albani pikkupoika,14v, teki kaikki polttopuut mitä tarvittiin kun suomalaiset vaan naureskeli ja räkivät nurkkiin" !

Suomalaiset ovat sivistynyttä ja omanarvon tuntevaa kanssaa nykyään.  Nämä polttopuuhommat, roskakuskihommat, pizzan myyntihommat jne, jätetään suosiolla muualta tulleille.

No, tarvitaanhan niitä nurkkiinräkijöitäki n.  Että riittää siivottavaa.

Aippe:
Olen huomioinut ulkomaan lomareissuilla, varsinkin hotellin uima-altailla niin Suomalaisten lapset ovat niitä jotka riehuvat ja pitävät pahinta älämölöä ja niitä ei taatusti vanhemmat kiellä. Ei juuri viitsi jäädä hotellin allas alueelle jos paikalla on Suomalaisia lapsiperheitä. Muunmaalaisten lapset osaavat kyllä käyttäytyä ja ottaa muut huomioon.

winemaker:
Niinpä Aippe!

Tässä olisi varmasti mielenkiintoisen keskustelun aihe !  Pitäiskö avata ihan oma?

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 17.12.2012     kello on 18:55 ---Niinpä Aippe!

Tässä olisi varmasti mielenkiintoisen keskustelun aihe !  Pitäiskö avata ihan oma?

--- Lainaus päättyy ---

Minun puolestani riittä kun olen todennut asian.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.12.2012     kello on 17:34 ---Kyllä osa viasta on yhteiskunnassakin, ja sille et voi mitään >:(

--- Lainaus päättyy ---

Miten niin yhteiskunnassa . ::)  Vanhemmat kasvattaa muksut kotona mieleisekseen. Vanhemmat vittuilee päivähoitopaikan henkilökunnalle, jos heidän lapsia komennetaan.  ::)  Vanhemmat vittuilee opettajille, jos heidän lapsiaan kuriin kasvatetaan.  ::)  Valakiasta jauhosta leivotun leivän syöjät pullamössövanhemmat, on kaiken pahan alku ja juuri, joiden takia "normaalien" vanhempien lapset joutuu katsomaan näitä sydänkäpysiä.    :( :( :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View