Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 4.12.2012 kello on 16:50 ---
Ei ole kuvassa keskisormi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mikäs siinä nyt sitten pystyssä sojottaa jos ei sormi Hmmm...
jorma:
Kuuluu siltä että Tuntematon Sotilas on siirretty esitettäväksi klo 14 sijasta klo 17.00.
Jotkut tahot,( joku Meku) ovat huomanneet 45 vuoden jälkeen, että Suomen sotahistoriaa ei sallita katsella iltapäivän aikaan kahdelta.. :o
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 5.12.2012 kello on 10:59 ---Kuuluu siltä että Tuntematon Sotilas on siirretty esitettäväksi klo 14 sijasta klo 17.00.
Jotkut tahot,( joku Meku) ovat huomanneet 45 vuoden jälkeen, että Suomen sotahistoriaa ei sallita katsella iltapäivän aikaan kahdelta.. :o
--- Lainaus päättyy ---
eiköhän se valvonta kuitenkin kuulu vanhemmille Thumb
he sen päättää mitä saa lapsoset katsoa
ja mitä eivät
jos päivällä tulee jotain sellasta esm .uutisia
jossa ammutaan ja näytetään verisiä ihmissiä
niin eikös nekin ohjelmat sitten pitäis siirtää iltamyöhään
vaikka olenkin tuon jo nähnyt sen miljoona kertaa
niin en siltikään pidä pahana vaikka se näytettäiskin päivällä
kun tuleehan sieltä tölöstä monen monelta kanavalta
muutakin ohjelmaa ,joita voi näyttää myöskin lapsille Thumb
ja taas he jotka haluavat tuon nähdä
ja sitten valmistautau linnanjuhliin
niin saapi rauhassa kyseisen ohjelman katsoa
en oikein ymmärrä tätä vouhotusta
anteeksi vaan :-\
jorma:
Tuntuu todella siltä, että nämä valvonta nikkarit eivät tiedä mitä tv:stä tänä päivänä kaikenkaikkiaan esitetään, siis vaihtoon. ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 5.12.2012 kello on 11:25 ---Tuntuu todella siltä, että nämä valvonta nikkarit eivät tiedä mitä tv:stä tänä päivänä kaikenkaikkiaan esitetään, siis vaihtoon. ;)
--- Lainaus päättyy ---
samaa mieltä Thumb
mut eikös nää kaik ole tämän EU:n
aikaan saanoksia Thumbd
ps. tuli vielä mieleen
tuo tyttärenpoijan pelit
kyllä siinä ryskyy ja paukkuu
ainakin mitä olen niitä kuunnellut >:(
en siis pelannut ikinä
kun se metelikin niis peleis
saa jo pään särkemään :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta