Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.12.2012 kello on 19:12 ---Tuottajat tempaisi viikko sitten näitä S:ää ja K:ta vastaan. Media suoltaa tietoa näitä kahta vastaan, ja immeiset vaan niissä käy. Jos teidän paikkakunnalla on muita kauppoja, käykää niissä, että saadaan sapuskan hinta putoamaan Suomessakin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja Lidlin hinnoissa ei ole ilmaa vai? Se ilma vain on enemmän ulkomaista kuten Alan totesi.
migel:
Paljonkohan noiden kauppiaiden katteet ovat? Meinaan vaan kun kulungitkin ovat suurta luokkaa niin pakkohan silloin on katteet olla kohdallaan ja hävikkiäkin syntyy............. .
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.12.2012 kello on 13:51 ---Kuopioon on tullut Liiterin lisäksi Halpa-Halli. Olen mielessäni ihmetellyt kun K ja S kaupan pihassa on runsaasti autoja, että vessassako ne siellä käy. ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onneks meillä on enmmän kuin nuo 4 kauppaa 8)
Itse käyn kyllä muualla kuin Liiterissä. Käyn paikassa missä on liha ja kala ja leikkeletiskit. Sekä valkoimaa muualtakin kuin Saksanmaalta. Hakaniemen halli on hyvä ja > http://www.k-supermarket.fi/Loyda-kauppasi/K-supermarket-Mustapekka/
migel:
Meiltä vaan hieman matkaa tonne Hakaniemeen :D :D :D
Meillä käy tossa marketin pihalla kalaliike Aspin myyntiauto ja erehdyin ostamaan ison mällin savusilakkaa---- s...tana varmaan minkitkin oli kieltäynyt syömästä niitä! Sellaista paskaa että oksat pois-valmiiksi hapokasta!
Meinasin nyt viikonloppuna käydä reklamoimassa kun mamman kaa oltiin kaupoilla mutta hän sai vedettyä minut turvallisemmille vesille tietäen ranskalaisen tempperamenttini... ...Äitin suku Ranskasta ja minä perinyt sieltä kaikki huonot puolet :D Viini,naiset ja laulu,,,voi voi sentään,hah haa-onneks en mennyt aukomaan päätäni-kehtaa vielä käydä ostoksilla ko kioskissa!!!!!!!!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 4.12.2012 kello on 08:57 ---Meiltä vaan hieman matkaa tonne Hakaniemeen :D :D :D
Meillä käy tossa marketin pihalla kalaliike Aspin myyntiauto ja erehdyin ostamaan ison mällin savusilakkaa---- s...tana varmaan minkitkin oli kieltäynyt syömästä niitä! Sellaista paskaa että oksat pois-valmiiksi hapokasta!
Meinasin nyt viikonloppuna käydä reklamoimassa kun mamman kaa oltiin kaupoilla mutta hän sai vedettyä minut turvallisemmille vesille tietäen ranskalaisen tempperamenttini... ...Äitin suku Ranskasta ja minä perinyt sieltä kaikki huonot puolet :D Viini,naiset ja laulu,,,voi voi sentään,hah haa-onneks en mennyt aukomaan päätäni-kehtaa vielä käydä ostoksilla ko kioskissa!!!!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
noh hitsi
jos bacgaa myydään Thumbd
niin toki siit pitää mainita
mutta sillee rakentavasti ja kauniisti
olishan sieltä voinut saada vaikka uudet silakat följyyn
ja paljoooon paremmat :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta