Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
mjo33400:
Mitäköhän varten UVC-lamppuja ei ole julkisessa myynnissä. Niitä käytetään otsonointilaitteiss a. Yksinkertainen vastaus, ääretön vaarallisuus silmille. Perho-ukko tietää mistä puhuu.
sipu:
tässä aamutuimaan alan aamiaiselle
ja sitten valmistautumaan hamppariin
eli hammaslääkäriin iiik :'( :o
Arska:
Hirveä paikka toi hammaslääkäri ,sain kauhean kammon armeija-aikana joten nykyäänkin puudutuspiikki laitetaan aina ennenkuin mitään mun suussa ronkitaan
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 20.11.2012 kello on 08:13 ---Hirveä paikka toi hammaslääkäri ,sain kauhean kammon armeija-aikana joten nykyäänkin puudutuspiikki laitetaan aina ennenkuin mitään mun suussa ronkitaan
--- Lainaus päättyy ---
kävin yksityisesti 30 v armeejan hammaslekurilla Turussa
oli muuten noppia paikkaaja
ei mennyt kuin muutama minuutti
nykyinen tekee saman homman tunnissa
mutta ei tarvii siittä ajasta onneks maksaa sentään
vaan lasku tulee hampaan mukaan mitä siihen sit tehdäänkin Thumb
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 13.11.2012 kello on 22:32 ---Mitäköhän varten UVC-lamppuja ei ole julkisessa myynnissä. Niitä käytetään otsonointilaitteiss a. Yksinkertainen vastaus, ääretön vaarallisuus silmille. Perho-ukko tietää mistä puhuu.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä päin onneksi saa aivan rautakaupasta, sillä suomessa minulla on otsoniin perustuva vedenpuhdistin kaivossa.
Ja kun ollaan linjan viimmeinen on jännite vaihtelu välillä kovaa ja lamppuja palaa. Suomesta ostettuna maksaa noin 180 euroa kpl ja täällä rautakaupassa sama merkki noin parikymmennentä euroa. Joten aivan väärässä paikassa on tavara piiloitettu ja saatu aikaa älytön hintataso
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta