Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (525/1276) > >>

sipu:
http://www.hongkong.fi/files/hongkong/kuvastot/Vko_45_low.pdf

tuolla olis myynnissä jollain sivulla IONISAATTORI
onko mitään hyötyä
onko ketään käyttänyt
vai onko vain turhake ?

Arska:
Meillä on ihan painovoimainen ilmanvaihto,tosin saunaos.keittiö,vaatehuone ja keittiö on huippuimurin perässä,joten ei ole kanavia paljonkaan putsattavaksi. Poika ne on aina saanut tehdä kun kerran ammatikseen sitäkin tekee. ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 13.11.2012     kello on 13:01 ---http://www.hongkong.fi/files/hongkong/kuvastot/Vko_45_low.pdf

tuolla olis myynnissä jollain sivulla IONISAATTORI
onko mitään hyötyä
onko ketään käyttänyt
vai onko vain turhake ?

--- Lainaus päättyy ---
   Ionisaattori ei ole sama,kuin otsonointi,kunnollinen värkki maksaa noin tonnin,minulla on !!

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.11.2012     kello on 12:09 ---Tuo puhdistus ja venttiilien säätö kun on vielä kotitalousvähennysk elpoinenkin, kannattaa sekin huomioida, ei sille loppujen lopuksi jää hintaa kuin muutama sata euroa.  Thumb
--- Lainaus päättyy ---

Eikös kotitalousvähennyks essä ole joku omavastuu?

Nimimerkillä ei koskaan mainittua etuutta tarvinnut.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.11.2012     kello on 14:27 ---   Ionisaattori ei ole sama,kuin otsonointi,kunnollinen värkki maksaa noin tonnin,minulla on !!

--- Lainaus päättyy ---


no tota mä ihmettelin kun kaveri otti jonkun sika kalliin puhdistuksen kotiin
ja sit näin ton vehkeen honkkaris tohon hintaan ,et miten hän niin paljo makso  :o
nooh nyt selvis
eli ei taida tuosta koneest olla mihinkään  ??? ??? ??? ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View