Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
http://www.hongkong.fi/files/hongkong/kuvastot/Vko_45_low.pdf
tuolla olis myynnissä jollain sivulla IONISAATTORI
onko mitään hyötyä
onko ketään käyttänyt
vai onko vain turhake ?
Arska:
Meillä on ihan painovoimainen ilmanvaihto,tosin saunaos.keittiö,vaatehuone ja keittiö on huippuimurin perässä,joten ei ole kanavia paljonkaan putsattavaksi. Poika ne on aina saanut tehdä kun kerran ammatikseen sitäkin tekee. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 13.11.2012 kello on 13:01 ---http://www.hongkong.fi/files/hongkong/kuvastot/Vko_45_low.pdf
tuolla olis myynnissä jollain sivulla IONISAATTORI
onko mitään hyötyä
onko ketään käyttänyt
vai onko vain turhake ?
--- Lainaus päättyy ---
Ionisaattori ei ole sama,kuin otsonointi,kunnollinen värkki maksaa noin tonnin,minulla on !!
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.11.2012 kello on 12:09 ---Tuo puhdistus ja venttiilien säätö kun on vielä kotitalousvähennysk elpoinenkin, kannattaa sekin huomioida, ei sille loppujen lopuksi jää hintaa kuin muutama sata euroa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Eikös kotitalousvähennyks essä ole joku omavastuu?
Nimimerkillä ei koskaan mainittua etuutta tarvinnut.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.11.2012 kello on 14:27 --- Ionisaattori ei ole sama,kuin otsonointi,kunnollinen värkki maksaa noin tonnin,minulla on !!
--- Lainaus päättyy ---
no tota mä ihmettelin kun kaveri otti jonkun sika kalliin puhdistuksen kotiin
ja sit näin ton vehkeen honkkaris tohon hintaan ,et miten hän niin paljo makso :o
nooh nyt selvis
eli ei taida tuosta koneest olla mihinkään ??? ??? ??? ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta