Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (520/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.11.2012     kello on 08:44 ---Taitaa tauti tunkea uudelleen päälle, yskä senkuin ryskää.....sitkeä on tämä yskä Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

toivottavasti paranet pian  Thumb Thumb
minul ei ole kestänyt yskä ja nuha kuin vasta 3 viikkoa
välillä jo luulut että nyt on ohi
kun taas saa yskiä keuhkot pihalle
mutta tänä aamuna ei tarvinnutkaan niin paljoa yskiä
että jos se kuitenkin menis nyt ohitse  Thumb

Ipsu:
^Kovin on sitkeää sorttia juu tämä yskä.. Meillä ensin keskimmäinen ja viime viikolla vanhin ipana antibioottikuurin kun molemmilla jotain rahinoita keuhkoissa. Sitä tässä olen odottanut että nuorinkin sen kuurin saa  ::)

Kevyt maanantainen työpäivä, vain yksi hoitolapsi (joka kivasti maanantaisin ottaa yli 3 tunnin päiväunet).

Duster:
Vastahan tässä on yskitty reilu kuukausi ja yksi pidennetty antibioottikuuri syöty (oli pidennetty kun olin 6pv sairaalas), taudin takia viimekuussa ei sitten ajettu...... :-\

Alan:
Ei auttanut antibiootit, mutta eipä olekaan kuin 2 kk jatkunut niistäminen ja joka-aamuinen kurkun tukkoisuus. Jos kattoisi vielä vähän aikaa, kun muuten olen terve.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.11.2012     kello on 16:06 ---Ei auttanut antibiootit, mutta eipä olekaan kuin 2 kk jatkunut niistäminen ja joka-aamuinen kurkun tukkoisuus. Jos kattoisi vielä vähän aikaa, kun muuten olen terve.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikuttaa joku pöpö pitävän yllä tulehdusta? Hampaat ovat yksi potentialinen mahdollisuus. Ientulehdus riittää pitämään tulehdusta yllä Thumbd yksi mitä kannattaa aina tuollaisessa tapauksessa tehdä on panna hammasharjat koko perheellä vaihtoon, samoin hammasmukit, tai ainakin keittää kaikki huolellisesti ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View