Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (513/1276) > >>

Vesseli:
Ihmettelen verohallinnon kiireitä. On kulunut jo kuusi viikkoa siitä, kun kävin tekemässä oikaisupyynnön verolaskelmaan. Eivät ole vielä ehtineet laskemaan. Tarjosivat aika reilusti lisää maksettavaa, kun omasta mielestäni pitäisi olla +/- 0 tai jokunen lantti takaisin.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  8.10.2012     kello on 21:50 ---Vai ootteko muutkin saanu kuunnella puhelimessa kun anopin motkotus alkaa eikä hän oo huomannut sulkea sitä linjaa...

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 16.10.2012     kello on 12:32 ---Eilen tuli hyvin vuolas pahoitteluTEKSTARI. .. En vastannut. Kumma kun ei aikuisella ihmisellä ole pokkaa soittaa.. :-\

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Nyt kiusataan tyttöjä :D
Voi Ipsu rukka, sinulla on ilmeisesti yhtä "sanavalmis" anoppi kuin minulla. Sillä nimimerkkisi on selvästikin paljastunut hänelle. Anoppi on ilmeisesti myös tällä palstalla  :o
Mutta mikä nimimerkki  ::)  Ettei vaan olis Si**  ;D

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 21.10.2012     kello on 14:35 ---
Nyt kiusataan tyttöjä :D
Voi Ipsu rukka, sinulla on ilmeisesti yhtä "sanavalmis" anoppi kuin minulla. Sillä nimimerkkisi on selvästikin paljastunut hänelle. Anoppi on ilmeisesti myös tällä palstalla  :o
Mutta mikä nimimerkki  ::)  Ettei vaan olis Si**  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo sipsukka mun anoppini, voisin kyllä oikeen anopin häneen vaikka vaihtaa  :D
Tuolla Lemmin treffeillä sillon tavattiin ja todettiin et melkein on samat nimimerkit  :)

Anoppi sai kuulla muuta kautta mun kiukkuamisesta ja siitä tiesi tekstarinkin laittaa..

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 21.10.2012     kello on 16:38 ---Ei oo sipsukka mun anoppini, voisin kyllä oikeen anopin häneen vaikka vaihtaa  :D
Tuolla Lemmin treffeillä sillon tavattiin ja todettiin et melkein on samat nimimerkit  :)

Anoppi sai kuulla muuta kautta mun kiukkuamisesta ja siitä tiesi tekstarinkin laittaa..

--- Lainaus päättyy ---

kiitos ipsu kauniista sanoistasi  Thumb
toivottavasti en ole antanut kenellekkään kuvaa
että olisin kauhia anoppi
tai ainakaan vävyille
en paljoakaan puutu heitin asioihion
joskus tyttäreltä kysyn heidän vointejaan
ja vastaus on "ihan jees"
no mitäs siihen sitten sen koommin puuttumaan
enkä yleensäkkään puutu tyttärienkään  elämään
kun on vauhtia ihan tässä omassakin elämässä :)

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.08.2012     kello on 15:47 --- Tuskin kukaan olisi. Kyseinen taukopaikkahan oli kolmostien varrella, Hyvinkään kohdalla. Ja yksikseen, joten siellä käytiin aika usein ja taisivat loppupeleissä käydä jo käymisen ilosta .
Viimein sitten moottoritie vei asiakkaat ja lopulta koko tönö purettiin.

--- Lainaus päättyy ---

Vastataan vielä täydennyksenä vanhaan aiheeseen, kun sattumalta tämän nyt vasta huomasin.

Hyvinkäällä Hanskin Esson rakennus on vieläkin pystyssä entisellä paikallaan. Rakennus on muutettu asuin käyttöön. Iso piha-alue on maisemoitu niin hyvin, ettei rakennusta kunnolla näe nykyiseltä 130 tieltä katsottaessa kesäaikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View