Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (505/1276) > >>

vesako:
Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta
kuuskymppinen pääsis jo eläkkeelle.?

Kokemusta kun ei ole mutta hyvin joutais
kun olis muutakin tekemistä melkoisesti.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  5.10.2012     kello on 17:41 ---Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta

--- Lainaus päättyy ---

Tohon en osaa vastata, mutta minä pääsin tuurilla 57 vuotiaana ( oikeasti 54v ) eli aina siihen joku juju löytyy. Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  5.10.2012     kello on 17:41 ---Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa tutkia osa-aika eläkkeelle pääsyä. Itselläni oli pari vuotta sitten kaksi mahdollisuutta. Joko ansiosidonnaiselle lisäpäivineen ja siitä eläkkeelle. Tai osa-aika eläkkeelle. Valitsin osa-aika eläkkeen. Eihän tämän parempaa ratkaisua olekkaan.  :D

"Masi":
Toiset tekee hanke töitä, toiset saa eläkettä, mutta entäs tämmöset jotka maksaa ne omasta pussista.
Ei pääse edes eläkeputkeen. Ainut putki johon pääsis ois juomaputki, mutta kun sekkää ei oikein kolaha,
mitä nyt joku aamu saataa vouesta päässä olla se takomo. Jote mei ainaa pääti sitte kutvelehtia, jotta joko selviis näi yli 55
niin pääsis itse maksetulle.  :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  5.10.2012     kello on 18:33 ---Toiset tekee hanke töitä, toiset saa eläkettä, mutta entäs tämmöset jotka maksaa ne omasta pussista.

--- Lainaus päättyy ---

Jokainen meistä itse maksaa eläkkeensä. No ei kaikki, nyky nuorisosta moni on eläkkeellä kolmekymppisenä, silmien alettua vetääntymään kieroon. Heille kaikille ei riitä ilmaiset huumeruiskut, rahhookin pittää olla.  ::) :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View