Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (491/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.08.2012     kello on 19:51 --- Tänään tuli tuomio; Maksa-arvot koholla,ja suurin syyllinen löytyi verestä,suola-arvot samoin rauta alakantissa,kaikki muut arvot normaaleja,pumppu kunnossa samoin keuhkot ja munuaiset,verenpaine normaali,ei ole diapeetestä,taidan jäähä vielä henkiin,kiusaamaan orkkilaisia !!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

olipas hyviä uutisia  Thumb

Kaitsui mitä te pelattee ?
Onnea voitosta  Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Se on sitten silleen että, 77 ihmistä tappanut Norjalainen ei ole mielenvikainen, vaaan normaali.  ::)  Tuomio kun julistettiin, syytetty hymyili leveästi, kun häntä ei todettu hulluksi. Voe hyvänen aeka sentään.     >:( >:( :(:(

joo o:
En kyllä ymmärrä mikä tuomittua edelleenkin vaan hymyilytti :( :( :( Ei edes hävennyt!!!

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 24.08.2012     kello on 22:23 ---En kyllä ymmärrä mikä tuomittua edelleenkin vaan hymyilytti :( :( :( Ei edes hävennyt!!!

--- Lainaus päättyy ---

Katos kun hullua pelotti tuomiossa eniten se että "hänet" julistetaan tuomiossa hulluksi, näin minä olen asian ymmärtänyt. ???

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.08.2012     kello on 22:10 ---Se on sitten silleen että, 77 ihmistä tappanut Norjalainen ei ole mielenvikainen, vaaan normaali.  ::)  Tuomio kun julistettiin, syytetty hymyili leveästi, kun häntä ei todettu hulluksi. Voe hyvänen aeka sentään.     >:( >:( :(:(

--- Lainaus päättyy ---

voihan ny  %¤#%&¤#"
et ottaa päähän se basgapää
kuin voi olla et saa linnaa vaan 20v
eikö tollasest kuuluis 100 vuotta vähintään  >:(
ja viel sanotaan ,et tyyppi ei ol hullu  :o
ei tol latvalahol ol mikään kohdillaan
ei mittään siel kopas ..ei pienintäkää järjen valoo
 mä niin kiukkune  tollasest  tuomiost  #¤#"&%¤ >:( >:( >:( :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu