Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.08.2012 kello on 11:24 --- Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(
--- Lainaus päättyy ---
mulla huitelee kans noi paineet
ja ens viikolla olis vasta lekurille aikaa
no empäs kyl mitään kiirettä sinne pitänytkään
kun ehtii sitä siellä taas rutista vaivoista myöhemminkin
mutta tipaiitalle pitää mennä ... nälässä ja janossa :o
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.08.2012 kello on 11:24 --- Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(
--- Lainaus päättyy ---
Onko sinulta otettu EKG? Lääkäri en ole, mutta olen käynyt läpi lähes vastaavan. Kun menin viimeiseen työterveystarkastuk seen, minkä piti olla rutiinitarkastus. Haluttiin varmistaa, että mies lähtee terveenä eläkkeelle. Otettiin kaikki mahdolliset labrakokeet ja sitten makuulle EKG:hen. Siitä ei sitten päästetty ylös, vaan piipaa-autolla keskussairaalaan. Siellä määrätiin lääkitys ja neljän kuukauden kuluttua laitettiin mies kaapeleilla uudelleen käyntiin. Sanoivat flimmeriksi.
Weicco:
Nyt selvis syy tummien poikien nopeuteen :o :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 9.08.2012 kello on 21:34 ---Onko sinulta otettu EKG? Lääkäri en ole, mutta olen käynyt läpi lähes vastaavan. Kun menin viimeiseen työterveystarkastuk seen, minkä piti olla rutiinitarkastus. Haluttiin varmistaa, että mies lähtee terveenä eläkkeelle. Otettiin kaikki mahdolliset labrakokeet ja sitten makuulle EKG:hen. Siitä ei sitten päästetty ylös, vaan piipaa-autolla keskussairaalaan. Siellä määrätiin lääkitys ja neljän kuukauden kuluttua laitettiin mies kaapeleilla uudelleen käyntiin. Sanoivat flimmeriksi.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä EKG-on otettu,ei virheitä rytmissä,nyt odotellaan lapran tuloksia,viittaa kuulemma kilpisrauhaseen,hormooni taso heittää,koska väsyttää ja janottaa jatkuvasti,välillä on tukka märkänä,ja kohta paleltaa,säätelymekanismi on sekaisin jostakin syystä!! No.. eiköhän se siitä selviä pikkuhiljaa!!! :(
JEE:
Eppäilenpä hyvinnii, että olet liikaa rasittanut ittiäs,koska ittekki tein sen suuntasen havainnon yhtenä aurinkoisena ja hikisen kuumana päivänä kun olin vähän liian raskaasti tehny töitä. Illalla nukkuun mennes sydän löi
aivan sekasin,vuoroon nopeeta ja välillä hidastellen.Olin kyllä töitten päätteeksi saunonu ja juonu n saunakaljankin mikä normaalisti kuuluu tapoihini,mutta se ehkä oli hikisenä päivänä syämmelle liikaa
Aamusella sitte oli jo kyllä rauhottunu.
Meidän ikäsille nuo kuumat kesäpäivät on hankalia kun sitä kuumuutta ei huomaa tehdessä,mutta käy sydämen päälle ja vaikutus tuntuu sitte vasta maate mennessä.
Pitäs vaan muistaa hiukan himmata vauhtia,ettei tulisi sitä kuulua ennenaikasta äkkipysäystä. ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta