Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (487/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari -  8.08.2012     kello on 11:15 ---Ennätys Trafilta...tein liikennekäytöstäpoi ston suunnuntaina ja tännään tuli laput :)

--- Lainaus päättyy ---

Olen paljonkin harrastanut noita liikenteeseenottoja ja poistoja. Pääsääntöisesti paperit ovat tulleet kahden arkipäivän päästä. Joskus kun on ottanut auton liikenteeseen pariksi päiväksi molempien suuntien paperit ovat tipahtaneet luukusta samana päivänä. Silloin on otettu käyttöön la aamuna ja poistettu su iltana.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  8.08.2012     kello on 13:34 ---Olen paljonkin harrastanut noita liikenteeseenottoja ja poistoja. Pääsääntöisesti paperit ovat tulleet kahden arkipäivän päästä. Joskus kun on ottanut auton liikenteeseen pariksi päiväksi molempien suuntien paperit ovat tipahtaneet luukusta samana päivänä. Silloin on otettu käyttöön la aamuna ja poistettu su iltana.

--- Lainaus päättyy ---
Paljon olen minäki, tai onko 026 paljon pariin vuoteen.Riippuu varmaan kuin kaukana Travin postikeskuksesta asuu toi kulkuaika mutta tänne Ouluun tuli viimevuonna pääasiassa torstaina kun sunnuntaina teki käytöstäpoiston.

kimi:
Olin muuten väärässä ja huomasin sen heti kun olin lähtenyt liikenteeseen edellisen viestini jälkeen. Pääsääntöisesti uusi ote on kyllä tullut kahden arkipäivän kuluttua, mutta uutta poistoa ei ole voinut tehdä ennen liikenteeseenoton ote on tullut. Eli pe liikenteeseen ja tiistaina ote kotona jolloin voi taas poistaa. Parhaimmillaan taitaa olla  la liikenteeseen ja tiistaina pois.
Samana päivänä on tullut kun kahteen autoon tehnyt peräkkäisinä päivinä muutoksen.

Sorry

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  8.08.2012     kello on 18:57 ---Olin muuten väärässä ja huomasin sen heti kun olin lähtenyt liikenteeseen edellisen viestini jälkeen. Pääsääntöisesti uusi ote on kyllä tullut kahden arkipäivän kuluttua, mutta uutta poistoa ei ole voinut tehdä ennen liikenteeseenoton ote on tullut. Eli pe liikenteeseen ja tiistaina ote kotona jolloin voi taas poistaa. Parhaimmillaan taitaa olla  la liikenteeseen ja tiistaina pois.
Samana päivänä on tullut kun kahteen autoon tehnyt peräkkäisinä päivinä muutoksen.

Sorry

--- Lainaus päättyy ---

Kerkesit korjamaan, ennen kuin......

Nopein toimitus on minulla ollut, ylihuomenna uusi ote. Mutta harvoin.

:D  ;D  :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.08.2012     kello on 20:11 ---Kerkesit korjamaan, ennen kuin......

:D  ;D  :D

--- Lainaus päättyy ---

Tässä on pyöritelty noita autoja liiankin paljon tämän vuoden puolella. Siihen vielä kun lisää sen, että yhden voi pitää autoverosta, muttei dieselverosta vapaana ja tuota vapautusta on siirretty sen mukaan mikä ollut käytössä. No, nyt asauto saa olla liikenteessä ja verojen osalta sen vuosimaksu on muistaakseni n. 125€.

Syksyllä sitten taas harkitaan miten noita siirrellään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View