Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (463/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.01.2012     kello on 16:41 ---Eikös itseään kunnioittavassa metsässä pidäkkin olla lahopuuta, että säilyy monimuotoisuus ja on kaiken näköisille nävertäjille evästä, joita käyttää taas ravinnokseen muut metsän eläjät. No pihssa kaatunut puu pitää tietysti korjata pois polttopuuksi.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

juu isäntä säästääkin ötökeille puita ,mutta kyl noi kaatuneet on korjattava pihasta pois ja tietty
parhailta sieni ja marja paikoilta ..
vaikka kyl ne oksat jää häneltä just siihen
missä on ne isoimmat ja maukkaimmat puolukat tai mustikat
ja siihen ne sit minulta jää
ei sitä tiedä
mikä käteen nappaa ,jos alkaa marjoja kaivelemaan
oksien alta  :o

seppoko:
Huomisesta eteenpäin odotellaan vaikka lunta satavan. Tänään ilmestyi lumilinko pihaan! ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.01.2012     kello on 17:10 ---Huomisesta eteenpäin odotellaan vaikka lunta satavan. Tänään ilmestyi lumilinko pihaan! ;)

--- Lainaus päättyy ---

no nyt sitä lunta ei vaan taida olla tiedossa tänne savon korkeudelle, nyt on muuten tälle talvelle uusi pakkasennätys, -18.8 C

Laitoitko Hondan lingon vai millaisen ? Itse olen himoinnut tuollaista telavetoista Hondan linkoa mutta vielä olen (tai vaimo oikeastaan) malttanut mieleni. :-X

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.01.2012     kello on 17:22 ---
Laitoitko Hondan lingon vai millaisen ? Itse olen himoinnut tuollaista telavetoista Hondan linkoa mutta vielä olen (tai vaimo oikeastaan) malttanut mieleni. :-X

--- Lainaus päättyy ---

Kahden 599 euroisen välillä arvoin. Ja Bilteman malli voitti. Toinen oli KoneGlansin, jota ei tiennyt milloin olisi saanut. Saa nähdä, minkälainen tuo on. Mutta onneksi tuota pihaa ei ole ihan kauheasti. Noin 150 neliötä. Mutta kun ongelmana on, mihin työntää kolalla. Linko heittää vähän pidemmälle.

Huomenna laitan öljyt ja bensaa. Saan kokeilla tuohon kolalla tehtyyn kasaan ja saan vähän esimakua.

pentti:
  Ei oo lunta tullu mutta pakkasta20 astetta. Linko on muuten hyvä peli,pihan saa pidettyä siistissä kunnossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View