Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (453/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.01.2012     kello on 19:41 ---Yhdestä kerrasta ei kannata tehdä johtopäätöksiä...  jaa, rupeaisi ruuanlaittoon.  :)

--- Lainaus päättyy ---

katos katos ... mä otin just lihapullat uunista ulos ja pilkoin pieniä coktailpaloja juustosta ja nakeista
huikukopalaksi ...munat keitin samalla hellalla , kun isäntä laittoi sen puilla toimimaan ...
hitusen evästä retkelle vielä pakkailen ja huomenna ne siirtyykin tupacarssin jääkaappiin ..
kyllä se lähtö kohta lähenee ..Tupa-auto jo on lämpiämässä  :)
ja kotonakin on varmuuden vuoksi
ollut takka ja tuo puuhella antamasa lämpöään ..
ihan vaan jos taas katkeaa sähköt ei ainakaan tupa jäädy  ;D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.01.2012     kello on 19:29 ---Heh, ei ihan niin perinteinen roolijako teillä :D

--- Lainaus päättyy ---
kyll minust noin täälläkin mennään

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.01.2012     kello on 19:29 ---Heh, ei ihan niin perinteinen roolijako teillä :D

--- Lainaus päättyy ---

Miten niin?

Minä en saa meillä kolaan koskea, ainakaan kotona ja vastapäisessäkin talossa nuoriparin lumi ja kauppa-asiat näkyy hoitavan anoppi.

:D    :D    :D

Jushi69:
Näkyy olevan hyötyä kun asuu täällä raukoilla rajoilla mihin puhuri ei juurikaan yllä. ;D
Ei ole minkäänlaista sähkökatkoo.No tosin en ilakoi asialla vaan ymmärrän sähköttömyyden (tai en siis perinjuurin kun en ole kokenu useamman päivän katkoja :-X)
Silloin kun Uuraisilla kaatu sitä puuta ihan joka lähtöön niin puhalteli täälläkin kunnolla ja tuossa lähellä Koutaniemellä kaatu ihan samalla lailla kun Uuraisilla.Notta lähellä on käynyt. :(

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 12.01.2012     kello on 21:19 ---Miten niin?

Minä en saa meillä kolaan koskea, ainakaan kotona ja vastapäisessäkin talossa nuoriparin lumi ja kauppa-asiat näkyy hoitavan anoppi.

:D    :D    :D

--- Lainaus päättyy ---

Eli äijä juo raakana... ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View