Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (423/1276) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.10.2011     kello on 18:18 ---
No nyt alkaa sitten säännöllinen nappien
syöminen, jotta saadaan tuo PSA pysymään
aisoissa. Nyt oli 4,12

--- Lainaus päättyy ---

Mulla 2,0

sipu:
karpalomehu on todella hyvää .. itse pidän jääkaapissa puolukkamehua , jos on joskus tunne , että pisu kirvelis niin juon sitä , mutta kyllä karpalomehukin auttaa pissavaivaan ...en tiedä joskos tässä olis nyt  kyse ihan samasta vaivasta , kuin naisten virtsatietulehdukse sta ..

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.10.2011     kello on 22:55 ---karpalomehu on todella hyvää .. itse pidän jääkaapissa puolukkamehua , jos on joskus tunne , että pisu kirvelis niin juon sitä , mutta kyllä karpalomehukin auttaa pissavaivaan ...en tiedä joskos tässä olis nyt  kyse ihan samasta vaivasta , kuin naisten virtsatietulehdukse sta ..

--- Lainaus päättyy ---

Voi sipu!, kun teillä kaunokaisilla on vain niin lyhkäiset putket ;D ja kyllä se puolukkamehukin on hyvää, mutta Karpalo toimii paremmin ja auttaa juuri sinunkin vaivoihin, siis jos olet sattunut istumaan kylmällä kivellä :-*

Juu ja tolla perho-ukolla taitaa olla enempi kiinni siitä prostatasta, siansyöjillä se eturauhanen tykkää tavallisempaakiin enempi kyttyrää. Kyse on pitkälti metioniineisstä ja happojäämien kerääntymisestä elimistöön.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 28.10.2011     kello on 11:13 ---Voi sipu!, kun teillä kaunokaisilla on vain niin lyhkäiset putket ;D ja kyllä se puolukkamehukin on hyvää, mutta Karpalo toimii paremmin ja auttaa juuri sinunkin vaivoihin, siis jos olet sattunut istumaan kylmällä kivellä :-*

--- Lainaus päättyy ---

yks juttu tuohon karpalomehuun on se etten ole niin sen ystävä tai tuttava .. enemmänkin kotona jo oli tuota äidin tekemää puolukkamehua .. saattaa olla , ettei kaupungin kasvattina ole ollut karpaloita niinkään saatavilla tai en ole ollut niistä innostunut  , mutta noita puolukoita on ollut monia kymmeniä ellei jopa satatoja kiloja tämän eloni aikana saatavilla ja poimituna  ..jos nyt oikein näytän tämän tyhmeeteni .. voin myöskin kertoa etti ole minun suussani lakatkaan hyviä .. :( olen vasta 30v ollut tuttava niiden kanssa .. elikäs en ole poiminut Turun seuduilla lakkoja niin kuin mustikkaa ja puolukkaa .. nyt jos lakkaa haen tuolta keski-suomesta saa ne suosiolla isäntä syödä ... et tälläinen kaupungin kasvatti taas tällä kertaa  :)

Edit: lainaus korjattu, admin

vippe:
Kyl teil nyt on ollu niin kusisia paikkoija jotta..hui kauhistus  ;D

Mä otan omenan prosenttien kans höystettynä suoraan nestemäisenä pullosta  ;D

Nyt o kyl hyvä fiilarit, kon on tullu oltuu röökaamatta sen 2kk  :)

Tänään juhlistetaan..tai siis vaivutaan humalahakuiseen juomiseen, kun vietetään ns "renkaanpuhkojaisii"..mopot on talviunilla jne..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View